دیدار آقاى دکتر لاریجانى با حضرت آیة الله العظمى مکارم شیرازى

دیدار آقاى دکتر لاریجانى با حضرت آیة الله العظمى مکارم شیرازى


جناب آقاى دکتر على لاریجانى صبح امروز (جمعه) 19 / 11 / 86 با حضرت آیة الله العظمى مکارم شیرازى از مراجع عظام تقلید دیدار و گفتگو کرد.‌ آیة الله العظمى مکارم شیرازى در این دیدار با اشاره به توطئه هاى دشمنان در خصوص به انحراف کشاندن توده هاى مسلمین مخصوصاً نسل جوان فرمودند: دشمنان امروزه از هر نقشه اى براى ضربه زدن به دین اسلام و به ویژه تشیع استفاده مى کنند.‌

باید همگان هوشیار باشیم و نسل جوان امروز را با انحرافات دشمنان آشنا سازیم.

ایشان ضمن تأکید مجدد بر هوشیارى مسؤولان فرمودند: نهادهاى فرهنگى جامعه باید در میان جوانان رسوخ کند و با ایجاد مراکز فرهنگى با دشمنان اسلام و نظام مقابله کنند.

آیة الله العظمى مکارم شیرازى افزودند: قم عاصمه تشیع است و چشم تمام دنیاى اسلام به آن دوخته شده، این وضع فعلى قم در شأن چنین شهرى نیست. چندى قبل ما مى خواستیم کنگره قم شناسى تشکیل دهیم و از تمام دنیا براى این کنگره، یعنى به شهرى که زادگاه انقلاب است و از زمان معصومین(علیهم السلام) تاکنون به عنوان یکى از مهمترین پایگاه هاى تشیع شناخته شده است، دعوت کنیم، اما متأسفانه وضع ظاهرى این شهر مانع از این کار شد، امید است در آینده این مشکل برطرف گردد.

در پایان جناب آقاى لاریجانى به بخشى از مسائل مختلف مملکتى و پاره اى از راه حل ها و مشکلات و همچنین دیدارهاى اثربخش با علماى بزرگ الازهر و سیاستمداران مصر و علاقه وافر آنها به مکتب اهل بیت(علیهم السلام) عنوان کرد.

برچسب ها :
captcha