دیدار معظم له با مسئولین سازمان بهزیستى و مربیان مهد کودک

دیدار معظم له با مسئولین سازمان بهزیستى و مربیان مهد کودک


قائم مقام و تنى چند از مسئولین سازمان بهزیستى عصر دیروز با آیت الله العظمى مکارم شیرازى دیدار کردند.‌

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله العظمى مکارم شیرازى، ایشان در این دیدار فرمودند: از مسائل مهم در اسلام کمک به ضعیفان است حالا اگر این کمک ضمیمه بشود به کودکان و نوجوانان به همان نسبت ارزش کار بالا مى رود و اگر ضمیمه بشود به مسائل فرهنگى علاوه بر جهات ظاهرى و مادى برنامه هاى فرهنگى باز به همان نسبت ارزش کار بالا مى رود.
ایشان در این دیدار افزودند: در واقع شما عزیزان مشغول یک عبادت مضاعف هستید .واقعاً قدر این خدمت را بدانید که خداوند به شما توفیق داده است و هستند کسانى که دلشان مى خواهد از این نوع خدمتها بکنند حتى امکاناتشان از شماها بالاتر است اما توفیق نصیبشان نمى شود.
این مرجع تقلید افزودند ما مسلمانها در همه چیز باید پیشرو باشیم. بهزیستى در مجموع ابعادش یکى از ضروریات زندگى اجتماعى مسلمانها است. خدمات زیادى بر عهده دارد و جاى تقدیر است اما این بهزیستى، از آن بهزیستى که در اسلام سفارش شده هنوز فاصله دارد باید کارى کنیم که کیفیت کار بالا و کمیّت بیشتر و خلوص نیّت بالاتر برود.
معظم له افزودند خواهران و برادران بدانند کار شما عبادت است قدر خود و کارتان را بدانید. کار شما از اعمالى است که در اسلام سفارش شده و هیچ شک و شبهه اى هم ندارد.
در آخر ایشان براى همه خدمتگزاران بهزیستى آرزوى موفقیت و دعاى خیر نمودند.

 

برچسب ها :
captcha