دیدار وزیر نیرو با آیت الله العظمى مکارم شیرازى

دیدار وزیر نیرو با آیت الله العظمى مکارم شیرازى


آیت الله مکارم شیرازى در این دیدار با اشاره به حساسیت صنعت آب و برق و نقش آن در ارتقاء سلامت و توانمندى اقتصادى جامعه از تلاش وزارت نیرو در این عرصه تقدیم و تشکر نمودند.‌

وزیر نیرو به همراه مسئولین استان قم عصر دیروز با آیة الله العظمى مکارم شیرازى دیدار کردند.
آیت الله مکارم شیرازى در این دیدار با اشاره به حساسیت صنعت آب و برق و نقش آن در ارتقاء سلامت و توانمندى اقتصادى جامعه از تلاش وزارت نیرو در این عرصه تقدیم و تشکر نمودند.

معظم له افزودند با توجه به مشکلات نسبى اقتصادى کشور و شرایط سخت جوى حاکم به کشور در تابستان گذشته با تلاش مسئولین وزارت نیرو تقریباً شاهد قطع آب و برق در کشور نبودیم.

ایشان توجه و پاسخگویى به نیازهاى مردم را وظیفه اساسى مسئولین در تمام زمینه ها دانستند و تصریح کردند مسئله مهم این است که مردم از عملکرد دولت راضى باشند; زیرا محور فعالیت حکومت، مردم هستند.
این مرجع تقلید اطلاع رسانى و فرهنگ سازى را بهترین عامل همکارى مردم در بهینه سازى مصرف انرژى دانستند و افزودند باید از آموزش هاى فرهنگى به جاى جریمه هاى نقدى استفاده کنیم.
آیت الله مکارم افزودند: اگر اطلاع رسانى درست انجام گیرد مردم خودشان با علم و آگاهى به مصرف انرژى مى پردازند. ایشان اضافه کردند بسیارى از مردم بر افزایش تعرفه ها و سنگینى قبوض برق اعتراض دارند.
معظم له با تأکید بر افزایش سرعت عملیات انتقال آب شرب به شهر قم فرمودند: «امیدوام بتوانیم در یکى دو سال آینده اولین وضو را با آب انتقالى از سدّ دز بگیریم».
ایشان افزودند با توجه به این که قم از نظر جوى منطقه گرمسیر و خشک است سزاوار است ضوابط مناطق گرمسیرى در قم نیز اعمال شود.

برچسب ها :
captcha