شهردارى ها باید در امور حوزوى و فرهنگى تسهیلاتى قائل شوند

شهردارى ها باید در امور حوزوى و فرهنگى تسهیلاتى قائل شوند


آیة الله العظمى مکارم شیرازى در دیدار مسؤولین سازمان نظارت و بازرسى استان قم با اشاره به ماه مبارک رمضان و ثواب اعمال خیر در این ماه فرمودند: بهترین اعمال در این ماه، خدمت به مردم است (خیرالناس انفعهم للناس) و این کارى که شما مى کنید مصداق خدمت به مردم است.‌

ایشان در ادامه خاطرنشان کردند که شکایات زیادى به دست ما مى رسد که ما نیز حسب وظیفه به مسؤولین امر تذکر مى دهیم.
معظم له در این دیدار ضمن قدردانى از خدمات شهردارى ها و ادارات دیگرى که مردم با آنها بیشتر سر و کار دارند، افزودند: متأسفانه بعضى از قوانین و مقررات شهردارى ها مشکلات زیادى براى مردم بوجود آورده که مردم از آن ناراضى هستند و باعث سردرگمى مردم شده است، و معلوم نیست این قوانین به وسیله چه کسى وضع شده است؟
آیة الله العظمی مکارم شیرازی افزودند: شهردارى ها باید در امور فرهنگى و تبلیغى کشور بیشتر سهیم شده و از آن حمایت کنند و قوانین دست و پاگیرى که باعث عدم ترویج امور فرهنگى مى شود را حذف نمایند.
ایشان با اظهار نگرانى نسبت به مسائل مربوط به نظام مهندسى و شکایت زیاد مردم از آن، گفتند: باید اصلاحاتى در آن صورت گیرد.

ایشان با اشاره به اوضاع فرهنگى شهر قم، فرمودند: هنوز در هم مکان هایى مشاهده مى شود که لباس هاى نامناسب عرضه مى گردد و افرادى با پوششى نامناسب در سطح شهر نمایان مى شوند که باید این موارد اصلاح گردد.

معظم له فرمودند: مردم از برخى از رانندگان تاکسى که با فروش سهمیه بنزین خود باعث سرگردانى مردم مى شوند شدیداً شکایت دارند.
ایشان افزودند: سرمایه اصلى کشور رضایت مردم است سازمان بازرسى باید مراقب تمام عوامل نارضایتى در ادارات باشد تا این سرمایه مخدوش نشود و پایه هاى نظام إن شاءالله محکم بماند.

 

برچسب ها :
captcha