دیدار آیات عظام  مکارم شیرازی و صافی گلپایگانی

دیدار آیات عظام مکارم شیرازی و صافی گلپایگانی


شب گذشته آیة الله العظمى صافى گلپایگانى در دفتر حضرت آیة الله العظمى مکارم شیرازى حضور پیدا کردند و در فضایى کاملا معنوى و صمیمانه با همدیگر دیدار و درباره مسائل جارى کشور و فعالیت هاى وهابیت و فرقه ضاله و تصوف و اوضاع جهان اسلام و تشیع صحبت نمودند.‌  ‌

در این دیدار آیة الله مکارم شیرازى با ابراز نگرانى از وضعیت مجالس مذهبى و تبلیغى طلاب و مشکلات آنان خواستار تقویت خطبا و علما در تمام شهرهاى کشور شدند.
ایشان در ادامه افزودند: در تمام مجالس اسلامى طلاب و خطبا باید از سطح علمى و فقهى و تهذیب نفس بالایى برخوردار باشند تا همیشه در کارهاى خود موفق باشند و باید در این زمینه از حضور تمام علما استفاده کرد تا رضاى خداوند متعال را بدست آورد.

آیة الله العظمى صافى نیز دراین گفتگو با اظهار تأسف نسبت به درگذشت جمعى از علما و دانشمندان و نخبگان حوزه، افزودند: باید جاى آنها را با افراد با ایمان و فرهیخته پر کرد.

گفتنى است آیات عظام مکارم شیرازی و صافی گلپایگانی پیش از این نیز با هم دیدار و در مورد وضعیت فرهنگى کشور بحث نمودند و از مسؤولان کشور خواستند تا در زمینه مسائل فرهنگى کشور پیش قدم شده و از جوانانى که در این زمینه فعالیت مى نمایند، براى پیشبرد اهداف استفاده نمایند.

برچسب ها :
captcha