دیدار معظم له با روسای شوراهای اسلامی شهرهای قم و تهران

دیدار معظم له با روسای شوراهای اسلامی شهرهای قم و تهران


آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی، در دیدار چمران و عرب فرمودند: سازندگی فرهنگی که اساس و پایه عمران و پیشرفت و بهترین سرمایه برای جلب اعتماد مردم است در برخی از شهرها مورد غفلت قرار گرفته است.‌

آیت الله العظمی مکارم شیرازی، دیروز جمعه در دیدار مهندس مهدی چمران، رییس شورای اسلامی شهر تهران و عرب، رییس شورای اسلامی شهر قم، عمران و آبادانی شهری را از وظایف ظاهری شهرداری ها عنوان کرده و فرمودند: در پارک ها، فرهنگسرا ها و دیگر اماکنی که شهرداری می سازد باید از مسایل غیر اخلاقی پرهیز شود.

ایشان افزودند: در کنار این اماکن سعی کنید تا مردم را به نماز، روزه و عبادات دعوت کنید.

آیت الله العظمی مکارم شیرازی ادامه دادند: سازندگی فرهنگی که اساس و پایه عمران و پیشرفت و بهترین سرمایه برای جلب اعتماد مردم است در برخی از شهرها مورد غفلت قرار گرفته است.

معظم له افزودند: اگر کسی اعتماد مردم را به همراه نداشته باشد حتماً مشکل خواهد داشت.

ایشان کمبود امکانات را در قم مد نظر قرار دادند  و اضافه کردند: قم شهری مذهبی است که از کمبود امکاناتی مانند بیمارستان و پارک رنج می برد. اگر امکاناتی برای این شهر فراهم شود جوانان به جای قدم زدن در خیابان ها برای تفریح به پارک ها می روند.

ایشان اظهار داشتند: شهر قم از دو نوع جاذبه « اماکن زیارتی» مانند حرم حضرت معصومه (س) و جمکران و «مراکز تحصیلی» مانند مدارس علمیه برخوردار است. پس سزاور توجه جدی مسوولان است.

برچسب ها :
captcha