دیدار مسؤولان کلانتری‌های سراسر کشور با معظم له

دیدار مسؤولان کلانتری‌های سراسر کشور با معظم له


آیت الله العظمی مکارم شیرازی، عصر پنجشنبه در دیدار مسوولان کلانتری‌های سراسر کشور، با اشاره به این که دشمن می‌خواهد پایه‌های ایمان را در دل نسل جوان ما سست کند، اظهار داشتند: دشمن، با تبلیغ اجناس خود، زندگی ساده را تبدیل به زرق و برق و وابستگی می‌کند و از این راه، طرح خود را پیاده می‌سازد.‌

ایشان افزودند: دشمن از دو طرف وارد می‌شود؛ تخریب عقاید و نشر مشکل اخلاقی.

معظم له گسترش و عمق بخشی به مباحث اخلاقی در جامعه را بر عهده، آموزش و پرورش، رسانه‌ها، صدا و سیما، قوه قضاییه و نیروی انتظامی دانستند و اظهار داشتند: برای اینکه کشوری امن، سربلند و مقاوم در برابر دشمن داشته باشیم، باید با مفاسد اخلاقی مبارزه حساب شده و صحیح داشته باشیم.

آیت الله العظمی مکارم شیرازی افزودند: اگر نسل جوان را از ما گرفتند، کسی را نخواهیم داشت که در برابر تهاجم دشمن ایستادگی کند.

معظم له با اشاره به کاهش جرم و جنایت در ماه رمضان فرمودند: ماه مبارک رمضان ماهی است که مسوولان کلانتری ها به کارهای عقب افتاده خود رسیدگی می‌کنند. مطمئن باشید کسی که دین دارد، دچار مفاسدی چون اعتیاد، سرقت و مانند آن نخواهد شد.

ایشان، با نقل روایتی ار رسول خدا (ص)، دو عامل «یقین محکم به مبانی اسلام و زهد» را باعث پیشرفت اسلام و دو عامل «شک و امل» را باعث عقب رفتن اسلام معرفی کردند و ادامه دادند: کسی که ایمان دارد، به جهان مادی دل نبسته و همیشه پیروز است. حزب الله که مصداق کلام حضرت رسول اکرم (ص) است نیز توانست نقشه خاورمیانه‌ای که دشمنان، جدید می‌انگاشتند تبدیل به ضد کند.

برچسب ها :
captcha