دیدار با مسؤولان هیأت مذهبی شمیرانات

دیدار با مسؤولان هیأت مذهبی شمیرانات


آیت ‌الله العظمی مکارم شیرازی، در دیدار با مسؤولان هیأت مذهبی شمیرانات فرمودند: ما به وجود شما جوانان باایمان، آن هم در محیط‌هایی که از نظر فرهنگی مشکل دارد، افتخار می کنیم. ‌

آیت الله العظمی مکارم شیرازی در دیدار با مسؤولان هیأت مذهبی شمیرانات، که در مشهد مقدس برگزار شد، از جلسات آموزشی و فرهنگی این هیأت که با نظم و برنامه انجام می شود قدردانی کردند و پرچم داری اسلام و انقلاب اسلامی را شایسته این چنین جوانانی دانسته و افزودند: ما به وجود چنین جوانانی، آن هم در محیط‌هایی که از نظر فرهنگی مشکل دارد، افتخار می‌کنیم.
ایشان با اشاره به سخن حضرت امیرالمؤمنین (ع) به کمیل ابن زیاد فرمودند: بهترین مردم کسی است که ظرفیت روحی بیشتری دارد. ظرفیت روحی انسان با نشست و برخاست با عالمان و دانشمندان، مطالعه کتاب‌های خوب، استفاده از تجربه‌های دیگران و بررسی تاریخ پیشینیان بیشتر می شود.
معظم له ادامه دادند: مردم سه گروه هستند: عالمان ربانی، آنان که در مسیر فراگیری علم هستند و آنان که بدون برنامه هستند و با نور دانش روشن نشده‌اند و تکیه‌گاه محکم ندارند.
ایشان با آرزوی توفیق برای جوانان شمیرانی از آنان خواستند تا در جوار بارگاه حضرت امام رضا (ع) خود را در مقابل آسیب های اجتماعی و فسادهای فراگیر این دنیای آلوده بیمه کنند.

برچسب ها :
captcha