دیدار جمعی از دست‌اندرکاران رادیو سراسری معارف با معظم له

دیدار جمعی از دست‌اندرکاران رادیو سراسری معارف با معظم له


آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خواستار ایجاد تنوع و تعمیق در برنامه های شبکه رادیویی معارف شدند. آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی، امروز در دیدار جمعی از دست‌اندرکاران رادیو سراسری معارف، با تاکید بر غنی سازی برنامه‌های این شبکه رادیویی، بیان داشتند: مسؤولان رادیو معارف سعی کنند زمان پخش برنامه های این شبکه در وقت مناسبی باشد تا مورد توجه مخاطبان قرار گیرد. ‌

ایشان استفاده از برنامه‌های متنوع را در جذب مخاطب و تبیین معارف اسلامی مثبت ارزیابی کردند و فرمودند: تنوع در برنامه‌ها عامل اصلی ایجاد جاذبه است. صدا و سیمای ما در زمینه تنوع دچار افراط شده است؛ زیرا برای ایجاد تنوع از روش های غربی استفاده می‌کنند که این اقدام به نفع این رسانه نیست.
 معظم له با اشاره به دامنه پخش برنامه‌های رادیو معارف تصریح کردند: لازم است دامنه جغرافیایی پخش برنامه های این شبکه گسترش و به زبان های مختلف پخش شود. اسلام منحصر به ایران و تشیع نیست. امروز اگر بتوانیم برنامه‌های خود را توسعه دهیم، در زمینه های دیگر هم پیشرفت خواهیم کرد.
 ایشان اضافه کردند: برنامه‌هایی که برای خارج از کشور تهیه و پخش می‌شود، طوری طراحی شود که زمینه علاقه مندی مخاطبان را به مراکز علمی ایران فراهم کند.
 
 

برچسب ها :
captcha