دیدار جمعی از مسؤولان سازمان تبلیغات اسلامی کردستان با معظم له

دیدار جمعی از مسؤولان سازمان تبلیغات اسلامی کردستان با معظم له


آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی، مرزبانی از فرهنگ و دین مسلمانان را امری مشکل و در عین حال مورد توجه خداوند دانست. آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی، امروز در دیدار جمعی از مسؤولان سازمان تبلیغات اسلامی کردستان، اظهار داشتند: خدمات و فعالیت های فرهنگی و اسلامی در کشور ما مورد رضایت حضرت حجت (عج) می‌باشد. از سوی دیگر کار کردن در نقاط مرزی کشور بسیار سخت و دشوار و به همان اندازه مورد عنایت پروردگار است.‌

ایشان وجود افراد افراطی را یکی از مشکلات مناطق حاشیه‌ای کشور عنوان کردند و فرمودند: برخی افراد دست به اقداماتی می‌زنند که در مسیر رسیدن ما به اهداف اسلامی مانع ایجاد می‌کنند. افراطیان را باید بیدار کرد. شیخ طوسی چگونه رفتار کرد در حالی که بغداد مرکز شیعه و سنی بود. رفتارها را باید تعدیل نمود، در غیر این صورت کارها خراب می‌شود.
معظم له با بیان این که افرادی با سوء نیت به دنبال ایجاد اختلاف هستند، افزودند: اخیرا در مراکز خاصی از کشورهای همسایه کتاب هایی نوشته شده که اگر پخش شود، اختلافات شدیدی به وجود می‌آید. دشمن، مقدسات اهل تسنن را در قالب خطرناکی مورد انتقاد قرار داده و آن را به نام شیعیان منتشر می کند.
آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی تاکید کرد: ما باید به شیعیان و سنی ها هشدار دهیم تا آن ها بدانند پول‌هایی که امریکا برای ایجاد اختلاف در نظر گرفته، برای چنین اقداماتی هزینه می کند. یک عده مامورند تا بر روی اختلافات قومی، مذهبی و منطقه‌ای کار کنند. ما باید جلوتر از آن ها ترفند‌هایشان را خنثی کنیم. تمام حوادث موجود با چند واسطه به غرب و اسراییل ختم می شود.
آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی با هشدار نسبت به ایجاد جنگ داخلی در عراق، تصریح کردند: دشمنان به شدت قصد دارند در عراق اختلاف ایجاد کنند و اگر تلاش‌های آن‌ها به نتیجه برسد، عراق تجزیه و مستعمره غرب می‌شود.
معظم له در پایان به جذب جوانان اشاره کردند و توضیح دادند: هر جوانی به یک موضوع علاقه دارد. باید از راه صحیح به جذب جوانان اقدام کنیم.

برچسب ها :
captcha