دیدار فرمانده نیروی دریایی سپاه با معظم له

دیدار فرمانده نیروی دریایی سپاه با معظم له


آیت الله العظمی مکارم شیرازی سه‌شنبه در دیدار فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به سخنان پادشاه اردن بر ضد ایران و تشیع فرمودند: نتیجه اختلاف میان مسلمانان تسلط اسرائیل بر منطقه است که در آن صورت اردن اولین طعمه اسرائیل خواهد بود.‌

ایشان در این دیدار با اشاره به برگزاری طرح بصیرت در سپاه اظهار داشتند: این طرح بسیار خوبی است و موجب می‌شود، روحیه نیروهای پاسدار همیشه زنده باشد.

معظم له دامه دادند: هر سلاحی در دست افراد مؤمن باشد سلاح برتر می‌شود. ما در جنگ تحمیلی از نظر سلاح در مقابل دشمن کاملاً تهی دست بودیم. آنها سلاح‌های پیشرفته زیادی داشتند، ولی چون افراد ما مؤمن بودند با همان سلاح‌های کم ایستادگی کردند. در جنوب لبنان از نظر ظاهری اسرائیل سلاح‌های پیشرفته دارد و حزب الله از نظر سلاح در حد پایین است ولی با ایمان مقاومت می‌کند.

ایشان افزودند: طرح بصیرت سپاه در حقیقت آن سلاح ایمان را تقویت و محکم‌تر می‌کند. اگر خدای نکرده روزی دشمن ایمان را از جوانان ما بگیرد آن روز دیگر نمی‌توانیم مقاومت کنیم.
ایشان همچنین فرمودند: اگر ما به هیچ چیز جز ایران علاقه نداشته باشیم باید بدانیم که این مملکت در شرایط فعلی بدون اسلام باقی نمی‌ماند. آنهایی که از داخل کشور در حال ضربه زدن به اسلام و پایه‌های اخلاق هستند، اگر دقت کنند می‌فهمند که به اصل کشور خودشان ضربه می‌زنند. ایشان با اشاره به سخنان اخیر پادشاه اردن و هجمه‌های کشورهای عربی به ایران تصریح کردند: اولین نتیجه حرف‌های شاه اردن این است که میان مسلمانان اختلاف بیندازد. اگر جنگ داخلی به وجود آید، اسرائیل بر کشورهای اسلامی مسلط می‌شود. اگر اسرائیل مسلط شود اولین طعمه او اردن است، چون در همسایگی اسرائیل کشور آسیب‌پذیرتر از اردن وجود ندارد. اردن با این سیاستش تیشه به ریشه کشور خود می‌زند.
معظم له در پایان اشاره کردند: پادشاه اردن جوان است ولی مشاوران او باید عاقل باشند و به او بیاموزند که چه اقدامی باید انجام دهد و به وحدت شیعه و سنی ضربه نزند. اینها همه حربه‌های دشمن برای سلطه بر کشورهای اسلامی است.

برچسب ها :
captcha