دیدار اعضای شورای عالی واحدهای آموزشی تحت اشراف آیت الله العظمی مکارم شیرازی با معظم له

دیدار اعضای شورای عالی واحدهای آموزشی تحت اشراف آیت الله العظمی مکارم شیرازی با معظم له


توجه به شناسایی و تربیت طلاب نخبه، توصیه به فراهم آوردن مقتضیات لازم و مقدور جهت فعالیتهای واحدهای آموزشی، توجه به قرار گرفتن بیش از پیش واحدها تحت برنامه ایی منظم و ضابطه مند، همراه با اعتدال و تبیین منطقی از توصیه های اکید معظم له بود‌

در این دیدار آیت الله العظمی مکارم شیرازی پس از استماع گزارش اقدامات انجام شده توسط شورا در سال جاری، ضمن تشکر از اهتمام اعضاء، به ارائه رهنمود پرداختند.

توجه به شناسایی و تربیت طلاب نخبه، توصیه به فراهم آوردن مقتضیات لازم و مقدور جهت فعالیت های واحدهای آموزشی، توجه به قرار گرفتن بیش از پیش واحدها تحت برنامه ایی منظم و ضابطه مند، همراه با اعتدال و تبیین منطقی از توصیه های اکید معظم له بود.

در ادامه ایشان ضمن تاکید بر اعتماد خود به این شورا و حمایت از آن نهاد، مراجعه واحدهای آموزشی تحت پوشش در امورات خود به این شورا و تبعیت از تصمیمات شورا را لازم برشمردند.

در خاتمه معظم له ادامه فعالیت های تحت پوشش با مدیریت و برنامه‌ریزی این شورا و تحت اشراف موسسه «مدرسه الامام علی بن ابی طالب علیه السلام» را در راستای هماهنگی و مساعدت بیش از پیش با مدیریت حوزه های علمیه برشمردند و برای همه دست اندرکاران این واحدها دعای خیر نمودند.

captcha