سخنرانی مدیر حوزه علمیه تعلیم القرآن شهرستان خواف

سخنرانی مدیر حوزه علمیه تعلیم القرآن شهرستان خواف


گروه های تکفیری دست در دست اسراییل آدم‌ کشی می کنند‌

مدیر حوزه علمیه تعلیم القرآن شهرستان خاف گفت: برخی کشورهای اسلامی و گروه های تکفیری بر خلاف دستور قرآن از صهیونیست قدرت می‌ گیرند و آدم کشی می کنند.

به گزارش ستاد خبری کنگره خطر جریان های افراطی و تکفیری در جهان امروز؛ مولوی عبدالغفور مسلمان با اشاره به اینکه قرآن کریم کلام خدای متعال است که بر قلب خاتم الانبیا صلّی الله علیه وآله وسلّم نازل شده است، اظهار کرد: پیامبر اکرم صلّی الله علیه وآله وسلّم در احادیث متعددی فرمودند هر اختلافی بین مسلمانان در دنیا به وجود آمد باید به قرآن و سنت بازگردند.
وی با تاکید بر اینکه امروز هم مسلمانان باید برای رفع اختلافات به قرآن و سنت مراجعه کنند، بیان کرد: در شرایط فعلی جهان، مسلمانان با عده ای مواجه شدند که شورش کردند و خود را غمخوار اسلامی می دانند و این در حالی است که رفتار و گفتار آنها بویی از اسلام و تعالیم اسلامی ندارد.
مدیر حوزه علمیه تعلیم القرآن شهرستان خواف ادامه داد: آنها در کشورهای اسلامی و غیراسلامی به بهانه‌های مختلف اقدام به آدم کشی و قتل و غارت می‌کنند و به کوچک و بزرگ و زن و مرد رحم و شفقت ندارند و با اعمال وحشیانه خود چهره اسلام را مخدوش کرده‌اند.
مولوی عبدالغفور تصریح کرد: این افراد که دیگران را تکفیر می کنند به سلاح آمریکا و اسرائیل مجهز هستند و مسلمان کشی را در دنیا رواج می دهند و مال و ناموس مسلمانان را حراج می کنند.
وی ادامه داد: ما علمای اهل سنت و مدیران حوزه های علمیه اقدامات این گروه ها را محکوم کرده و این افراد را ظالم و از خدا بی خبر می دانیم که آب به آسیاب دشمنان اسلام می ریزند و به نام اسلام اقدامات ضد اسلامی و انسانی انجام می‌دهند.
مدیر حوزه علمیه تعلیم القرآن شهرستان خواف با اشاره به اینکه برخی کشورهای اسلامی بر خلاف دستور قرآن از صهیونیست قدرت می‌گیرند و آدم کشی می کنند، اظهار کرد: ما علمای اهل سنت تمام این اقدامات را محکوم کرده و آماده مبارزه با آنها هستیم.
وی در پایان ضمن تقدیر از برگزاری کنگره جریان های افراطی و تکفیری خاطرنشان کرد: علمای اسلام چه شیعه و چه سنی باید در کنار هم در برابر اقدامات گروه های تکفیری بایستند و اسلام واقعی را به دنیا و پیروان حقیقت نشان دهند.

برچسب ها :
captcha