محاصره اقتصادی انتقام گیری دشمنان از ملت ایران است

محاصره اقتصادی انتقام گیری دشمنان از ملت ایران است


محاصره اقتصادی انتقام گیری از ملت است زیرا این ملت در روز قدس و صحنه های انتخابات و مانند آن با شور و حرارت خاصی حاضر شدند و دشمنان را ناکام گذاردند‌

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی صبح امروز در آغاز درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم با بیان اینکه همه باید بدانیم مساله تورم، گرانی و مشکلات اقتصادی توطئه دشمن است و آنها می خواهند از این طریق ملت انقلابی ما را به زانو درآورند، ابراز داشتند: بهترین شاهد این است که ما در آستانه مذاکرات با اروپایی ها و 1+5  هستیم، اما دیروز تحریم تازه ای علیه ما اتخاذ کردند.
 ایشان بیان داشتند: اگر بنا است مذاکره کنیم و فضای مذاکرات فضای دوستی باشد شما در آستانه مذاکرات می خواهید گلوی ما را بیشتر بفشارید؟ اینها می خواهند از موضع قدرت صحبت کنند و ما در موضع ذلت باشیم، البته ما هیچ گاه تسلیم آنها نشده و نخواهیم شد و با عزت و سربلندی زندگی می کنیم.
 معظم له خواستار چاره اندیشی برای حل مشکلات اقتصادی کشور شده و فرمودند: باید مراقب باشیم در چنین شرایطی مغزهای متفکر و صاحبان فکر و ایده در عرصه اقتصاد کاری کنند که تورم فشار روی مردم به ویژه روی اقشار ضعیف نیاورد.
 ایشان با تاکید براینکه مسؤولان و دست اندرکاران باید مسائل اقتصادی را جدی تر از آنچه گرفته اند بگیرند و از تمام توان و فکر و مغز برای حل آن استفاده کنند، ابرازداشتند: گرچه می گویند تورم بیست و یک درصد است اما آنچه مردم در زندگی روزمره می بینند بسیار با آن متفاوت است و البته ما نمی گوییم آمار ارائه شده اشتباه است آنها ممکن است فرمول های خاصی برای خودشان داشته باشد.
 حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی با تاکید براینکه باید مراقب باشیم که دشمن می خواهد از ملت ما انتقام بگیرد، افزودند: آنها به دنبال انتقام گیری از ملت ایران هستند نه از دولت، محاصره اقتصادی انتقام گیری از ملت است زیرا این ملت در روز قدس و صحنه های انتخابات و مانند آن با شور و حرارت خاصی حاضر شدند و دشمنان را ناکام گذاردند.
 ایشان تاکید کردند: باید کاری کنیم که نقشه های دشمنان نقش برآب شود، از خدا می خواهیم که مشکلات اقتصادی حل و دشمن در این مرحله و عرصه نیز ناکام شود.

برچسب ها :
captcha