مردم با حضور پرشور در انتخابات مجلس، امید دشمنان را به یاس تبدیل کنند

مردم با حضور پرشور در انتخابات مجلس، امید دشمنان را به یاس تبدیل کنند


دشمنان به ایجاد اختلاف، نابسامانی و کم کردن حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی امید بسته اند، از این رو مردم باید با حضور در صحنه امید دشمنان را به یاس تبدیل و آنها را ناکام کنند‌

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در آغاز درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم با اشاره به حدیث اخلاقی به تبیین درجات یقین پرداخت.
 ایشان با بیان اینکه برای تحصیل یقین دو راه وجود دارد، اظهار داشتند: راه نخست مطالعه و تامل در آثار و آیات الهی، راه دیگر عمل صالح و پاک است، به هر میزان انسان خالصانه تر عمل کند درجه یقین او بالاتر می رود و به تبع آرامش بیشتری پیدا می کند.
 معظم له انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را بسیار حساس و مهم ارزیابی کرده و فرمودند: ان شاءلله بعد از اینکه مردم به خوبی در 22 بهمن امتحان دادند در این انتخابات نیز این چنین خواهد بود و در صحنه حضور پیدا خواهند کرد.
 حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی تاکید کردند: دشمنان به ایجاد اختلاف، نابسامانی و کم کردن حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی امید بسته اند، از این رو مردم باید با حضور در صحنه امید دشمنان را به یاس تبدیل و آنها را ناکام کنند.
 ایشان اضافه کردند: علی رغم اینکه مشکلاتی از جمله تورم که مشکلاتی برای مردم ایجاد کرده وجود دارد و باید حل شود، اما مردم آن جایی که باید حضور داشته باشند حضور دارند و مسائل را قاطی نکرده و کارها و عرصه های سرنوشت ساز را رها نمی کنند و اگر امسال نیز استقبال و  آرامش خوب باشد روز عزای دشمنان نظام اسلامی است.
 حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در ادامه با بیان اینکه کاندیداهای محترم تقوا را رعایت و از تخریب یکدیگر اجتناب کنند، فرمودند: بعد از اینکه شورای نگهبان تصمیم گرفت نباید کاری بکنند.
 ایشان با تاکید براین نکته که مردم به کسانی که اهل تخریب و بی تقوا هستند رای نمی دهند و آنها را نمی بخشند، ابراز داشتند: کسانی که بخواهند برای جلب آرای مردم پول و خرج های بی حساب و کتاب کنند مردم می فهمند و مراقب هستند و به کسی رای می دهند که به آنها خدمت کنند نه آنهایی که کیسه بدوزند و بخواهند سهمی برآی آینده خود تامین کنند و باید توجه داشت که خرج های بی حساب و کتاب مردم را به شک می اندازد.
 معظم له تاکید کردند: قول ها و وعده های بی حساب و کتاب دادن درست نیست، دروغ نباید گفت، مردم وقتی می بییند کسی بی حساب و کتاب وعده تو خالی می دهد می فهمند این فرد بی تقواست و به او رای نمی دهند.
 ایشان بی تقوایی در تخریب رقیب، خرج کردن و وعده های توخالی دادن را عملی مذموم دانست و با بیان اینکه امیدواریم کاندیداها این کارها را نکنند چراکه خلاف شرع است، فرمودند: کاندیداهای محترم از مسیر صحیح وارد شوند، اگر منظور خدمت است نیازی به این کارها نیست، ما در نظام اسلامی هستیم و با نظام های لیبرال فرق داریم و نباید برای بدست آوردن آرای مردم دست به هر اقدامی زد.

برچسب ها :
captcha