تذکر معظم له درباره اختلاف میان دوستداران نظام

تذکر معظم له درباره اختلاف میان دوستداران نظام


امروز روزی نیست که زمزمه‌های اختلاف میان برادران علاقه‌مند به نظام و انقلاب شنیده شود، امروز باید همگی با استمداد از الطاف الهی متحد باشیم؛ زیرا دشمن از این اختلافات بسیار بهره می‌گیرد‌

حضرت آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی در آغاز درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم بعد از بحث اخلاقی اظهار داشتند: متاسفانه گاهی در گوشه و کنار کشور اختلاف در میان طرفدران نظام به گوش می‌رسد که این اختلاف به نفع نظام نیست.
 ایشان به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرده و افزودند: با توجه به این که انتخابات را در پیش داریم باید کاملاً هوشیار باشیم.
 معظم له تصریح کردند: امروز روزی نیست که زمزمه‌های اختلاف میان برادران علاقه‌مند به نظام و انقلاب شنیده شود، امروز باید همگی با استمداد از الطاف الهی متحد باشیم؛ زیرا دشمن از این اختلافات بسیار بهره می‌گیرد.
حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی به طرح آمریکا در خصوص حمله به کشورهای اسلامی اشاره کرده و ادامه دادند: دشمن نقشه ای کشیده که بسیار واضح است و آن این که کشوره‌های خاورمیانه را یکی پس از دیگری درهم بشکند، ابتدا به سراغ سوریه رفته‌اند بعد به لبنان و مقاومت و سپس به سراغ عراق و پس از آن به سراغ کشور ما خواهند آمد گرچه در هیچ زمینه ای به لطف الهی موفق نخواهند شد.
 ایشان فرمودند: ما نمی‌گوییم سوریه مشکلات ندارد، باید مشکلات برطرف و خشونت برچیده شود و مردم حکومت مردمی را کاملاً احساس کنند، اما آمریکا نقشه مثلث شومی را تدارک دیده است که یک طرف آن خودش و طرف دیگر صهیونیست ها و طرف سوم یکی از کشورهای عربی است.
 معظم له با انتقاد شدید از دولتمردان ترکیه در همراهی با آمریکا و اسرائیل تاکید کردند: تعجب این است که دولتمردان ترکیه آتش بیار معرکه شده‌اند، مدتی در خط مقدم مقابل با صهیونیستها بودند و محبوبیتی در میان مسلمانان پیدا کردند که بسیار جالب بود؛ اما اینک دست در دست آمریکا و اسرائیل گذاشته تا این نقشه شوم را پیاده کنند.
 ایشان تصریح کردند: محبوبیتی که دولتمردان ترکیه در میان مسلمانان پیدا کرده بودند، هم‌اینک این محبوبیت جای خود را به منفوریت می دهد حتی مسلمانان ترکیه این روش را نمی پسندند؛ چرا دولتمردان ترکیه این مساله را متوجه نمی‌شود و خودشان را از این توطئه بیرون نمی‌کشند تا آن محبوبیت سابق را پیدا کنند.
 حضرت آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی با اشاره به توطئه‌های شوم دشمنان برای از بین بردن کشورهای اسلامی، اختلاف میان دوستداران نظام در داخل کشور را هرگز پسندیده ندانسته و افزودند: امروز هر نغمه مخالف بین دوستداران نظام باشد،‌ مشکل ساز است باید همه از این اختلافات دوری کنیم.
 ایشان با بیان این که خداواند همیشه نعمت‌های خود را برای مردم ایران اسلامی جاری و ساری کرده است به شکار هواپیمای جاسوسی آمریکا توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشتند: با شکار هواپیمایی جاسوسی آبروی آمریکا از بین رفت باید با دوری از اختلافات شکر آن را به جا آوریم.

برچسب ها :
captcha