حکام بحرین با استفاده از سکوت مجامع جهانی به جنایات خود ادامه می دهند

حکام بحرین با استفاده از سکوت مجامع جهانی به جنایات خود ادامه می دهند


حکام بحرین باید بدانند دشمنی تمام مسلمانان آزادیخواه و بویژه پیروان مکتب اهل بیت (علیهم السلام) را در سراسر دنیا برای خود می خرند و هزینه سنگینی خواهند پرداخت و به زودی پاسخی مناسب دریافت خواهند کرد‌

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در آغاز درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم از حوادث و اتفاقاتی که در کشور بحرین می گذرد ابراز تاسف شدید کرد.
ایشان تصریح کردند: شاهدان عینی که ثقه هم هستند دیروز پیش ما آمده بودند و مسائلی را نسبت به تحولات منطقه مطرح کردند که نشان از عمق فاجعه و جنایاتی می دهد که به وسیله حکام بحرین و همدستان آنها، در بحرین رخ می دهد.
معظم له فرمودند: خانواده هایی که شهید داده اند سخت در فشار هستند و امنیت ندارند، مساجد و حسینیه ها را پشت سر هم تخریب می کنند، مسجد تاریخی علی بن ابیطالب (علیه السلام) را ویران کرده اند جوانان را از کار بیکار می کنند.
حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی ادامه دادند: مجروحان مجبور هستند بدون مداوا در منزل بمانند چرا که اگر به بیمارستان بروند بازداشت می شوند، زندانیان را شکنجه می کنند و جمعی از علمای بحرین نیز هنوز در زندان ها به سر می برند.
ایشان اظهار داشتند: در کشور مسلمان بحرین همه چیز حکایت از انتقام جویی شدید نسبت به مسلمانان و بویژه شیعیان و پیروان مکتب اهل بیت (علیهم السلام) دارد.
معظم له افزودند: مردم در این کشور تحت فشار شدید هستند و متاسفانه هیچ فریاد رسی هم ندارند حکام بحرین پیوسته برای به هم زدن وضع جمعیتی تلاش می کنند و عجیب اینکه سازمان های بین المللی مدعی حقوق بشر در قبال این فجایع و جنایات خاموش و تماشاگر هستند.
حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی ادامه دادند: سازمان های بین المللی و مجامع جهانی وقتی در ایران یک مساله کوچک اتفاق می افتد صدایشان در می آید و آمریکا نیز این ها را چماقی برای کوبیدن ایران می کند
ایشان با محکوم کردن سکوت مرگبار مجامع جهانی در قبال جنایات مذکور تاکید کردند: آل خلیفه و آل سعود با استفاده از این سکوت مرگبار به کار خود ادامه می دهند.
ایشان افزودند: آنها باید بدانند دشمنی تمام مسلمانان آزادیخواه و بویژه پیروان مکتب اهل بیت (علیهم السلام) را در سراسر دنیا برای خود می خرند و هزینه سنگینی خواهند پرداخت و به زودی پاسخی مناسب دریافت خواهند کرد.
ایشان در ادامه تاکید کردند: بر همه مسلمانان آزاده جهان و بویژه شیعیان دنیا لازم است هر چه سریعتر به هر طریق ممکن است فکری برای آزادی این مظلومان بکنند و در احادیث اسلامی آمده است کسی که ندای مظلومی را بشنود و به کمک او نشتابد مسلمان نیست.
حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی خاطر نشان کرد: امیدواریم خداوند تبارک و تعالی دست ظالمان را از کشورهای اسلامی و بویژه بحرین قطع و کوتاه کند.

برچسب ها :
captcha