انتقاد شدید آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی (مدظله) از برخی رسانه‌ها

انتقاد شدید آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی (مدظله) از برخی رسانه‌ها


‌ ‌ در برخی جراید از قول من نوشته‌اند که افراد می‌توانند روزه خود را در مناطق گرمسیر، یک روز در میان بگیرند، یعنی یک روز را بخورند، که این صحیح نیست ‌

حضرت آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی، پس از نماز ظهر و عصر در شبستان امام خمینی‌(ره) حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها : با انتقاد شدید از برخی رسانه‌ها، خواستار انعکاس صحیح مطالب و امانتداری کامل در نقل اخبار شد.

ایشان با بیان این‌که تیترهای برخی رسانه‌ها و روزنامه‌ها کار دست انسان می‌دهد، اظهار داشتند: در برخی جراید از قول من نوشته‌اند که افراد می‌توانند روزه خود را در مناطق گرمسیر، یک روز در میان بگیرند، یعنی یک روز را بخورند.

معظم له افزودند: این جریان از آن قرار است که فردی استفتاء کرد که من بسیار ناتوانم و نمی‌توانم روزه بگیرم، در جواب استفتاء پاسخ دادم که اگر ناتوانی یک روز در میان روزه بگیر و سعی کن همه روزها را از دست ندهی.

مرجع تقلید جهان تشیع با بیان این‌که در این استفتاء برائت آزادی برای همه صادر نشده است، اظهار داشتند: چرا رسانه‌ها بی‌جهت این کارها را انجام می‌دهند و به این مسائل دامن می‌زنند.

مفسر برجسته قرآن کریم از رسانه‌های خبری خواست تا واقع مطالب را انعکاس دهند و تصریح کردند: امانت کامل در نقل اخبار ضروری است و زندگی توأم با امانت در تمام جنبه‌ها حفظ می‌شود.

 

برچسب ها :
captcha