شبکه ماهواره ای «ولایت» آغاز بکار کرد

شبکه ماهواره ای «ولایت» آغاز بکار کرد


‌ ‌ شبکه جهانی «ولایت» به صورت علمی و منطقی معارف اهل بیت(ع) و دین را برای تمامی بییندگان در سراسر جهان بیان می کند و تنها بر اساس تعلیمات قرآن بنیانگذاری شده است.‌

حضرت آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی(مد ظله العالی) در مراسم آغاز به کار شبکه جهانی ولایت که به صورت مستقیم از طریق ماهواره هاتبرد پخش می‌شد با تبریک ولادت با سعادت امیرمومنان علی (علیه السلام) فرمودند: لحظه بسیار خوشحال کننده‌ای برای من است که می بینم شبکه جهانی ولایت کار خود را آغاز می کند و خوشبختانه فضلای بسیار قوی از حوزه علمیه در این شبکه فعالیت می کنند که کار بسیار ارزشمند و قابل تقدیری است.

ایشان افزودند: افرادی که در این شبکه فعال هستند مورد اعتماد و وثوق هستند و سابقه بسیار درخشان علمی دارند.

مرجع تقلید جهان تشیع با بیان این که شبکه جهانی ولایت دارای بخش های مختلفی است، اظهار داشتند: امیدورایم در آینده نزدیک در این شبکه جهانی بخش‌هایی همچون اخلاق اسلامی، اخلاق در مکتب اهل بیت(ع)، نهج البلاغه، معرفی علمای اسلام، معرفی کتاب‌های بسیار گرانقدر و ارزشمند، پاسخ به سؤالات و شبهات فعال شود.

معظم له تصریح کردند: شبکه جهانی «ولایت» به صورت علمی و منطقی معارف اهل بیت(ع) و دین را برای تمامی بییندگان در سراسر جهان بیان می کند و تنها بر اساس تعلیمات قرآن بنیانگذاری شده است.

 حضرت آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی فرمودند: در این شبکه هرگز به مقدسات توهین نمی شود و بحث های علمی به صورت منطقی و حساب شده دنبال خواهد شد و تنها در مسیر وحدت مسلمانان حرکت می‌کند؛ زیرا مکتب اهل بیت علیهم السلام خالی از هرگونه پیراهه و خرافات است و خوشبختانه این شبکه جهانی نیز در همین مسیر قدم بر خواهد داشت.

 ایشان تاکید کردند: امروز عصر رسانه‌هاست و رسانه‌ها در جهان امروز حرف اول را می زنند، ما نمی توانیم از این میدان بیرون رویم و فرصت را از دست دهیم؛ در چنین موقعیتی باید تمام تلاش خود را به کار بست تا به نحو شایسته ای از مکتب اهل بیت (ع) دفاع کرد.

 معظم له خاطر نشان کردند: خوشبختانه در ترویج مکتب اهل بیت(ع) از سوی علمای اسلام قدم های ارزشمندی برداشته شده است و این حرکت‌ها در حال حاضر ادامه دارد؛ اما امروز دفاع منطقی و حساب شده از مکتب اهل بیت (ع) بر همگان فرض است.

مرجع تقلید جهان تشیع تاکید کردند: ما می خواهیم شبکه جهانی «ولایت» به گونه ای باشد که آن را همگان با این شعار بشناسند«شبکه ولایت، شبکه‌ای که آن را می‌شناسید و به آن اطمینان دارید».

حضرت آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی اظهار داشتند: ما معتقدیم گوش‌های شنوای فراوانی در جهان برای شنیدن مکتب اهل بیت(ع) وجود دارد و ما بر همین اساس از این فرصت استفاده می‌کنیم و آنچه از مکتب اهل بیت (ع) و معارف اسلامی آموخته ایم را برای همه بییندگان در سراسر جهان ارائه خواهیم کرد.

گفتنی است، مشخصات شبکه جهانی «ولایت» : هاتبرد - فرکانس: 11200 - افقی - 4 / 3 ،HOT BIR Satellite، Transponderu : 13، Freq: 11200 Horizontal ، Symbol Rate 27500 .

برچسب ها :
captcha