حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز گذشته روح دیگری به انقلاب و کشور ما داد

حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز گذشته روح دیگری به انقلاب و کشور ما داد


‌ ‌ ‌ حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی(مدظله) در دیدار شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی که برای تشکر آمده بودند، فرمودند:  در طول سی سال انقلاب کمتر فتنه ای همچون این فتنه اخیر دیده بودیم .‌ ‌  ‌

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی(مد ظله العالی) در دیدار شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی که برای تشکر آمده بودند، فرمودند:  در طول سی سال انقلاب کمتر فتنه ای همچون این فتنه اخیر دیده بودیم .

ایشان در ادامه افزودند: گرچه در زمان امام راحل(ره) فتنه مشابه ای رخ داد؛ اما این فتنه بسیار پیچیده تر و برنامه ریزی شده بود و افزون بر برنامه ریزی خارجی  در داخل کشور هم این وضعیت وجود داشت؛ و برخی سخنرانی های تحریک آمیز و پیام گونه سران منافقان به اتباعشان از شواهد عینی، این هماهنگی ها را نشان می داد.

معظم له اظهار داشتند: همچنین هماهنگی در شعارهای ارائه شده از سوی رادیوهای بیگانه و رسانه های خارجی نشان می داد که دشمنان جنگ احزاب دیگری را به راه انداخته بودند و شعارهای آنها ساختارشکنانه و بر ضد بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبری و کل نظام و حتی اسلام و اهانت به عزای امام حسین(علیه السلام) بود. در این حادثه تمام گروه های خارجی حتی لائیک ها، غیر مسلمانان و فرقه ضاله با هم متحد بودند؛ اما از آنجا که خداوند می خواهد دشمنان را رسوا کند، آن ها عاشورا را انتخاب کردند که بدترین قدم بود و بحمدالله به ضررشان تمام شد؛ زیرا از فضای داخلی کشور با خبر نبودند.

ایشان فرمودند: این جریان خون تازه ای در عروق مردم ایجاد کرد و سبب شد مردم با حضور کم نظیر خود حماسه دیگری را خلق کنند، زیرا راهپیمایی روز گذشته افزون بر جمعیت بسیار، از نظر کیفیت پرخروش بود و در مقابل همه زیان هایی که دیدیم تصور می کنم این حادثه برای ما منافع خوبی داشت.

آیـة الله العظمی مکارم شیرازی گفتند: این فتنه اخیر نشان داد مسأله از دعوای انتخاباتی فراتر رفته و حتی از دست کاندیداهایی که رأی نیاوردند خارج شده و این گروه فتنه گر به دنبال نفی حکومت اسلامی و اسلام بودند. ما نباید این مسأله را دعوای انتخاباتی بدانیم. زیرا شعارها نشان می دهد دشمنان وارد مرحله جدیدی از مبارزه شده اند و همه علاقه مندان به کشور باید هوشیار باشند.

معظم له با قدردانی از حضور پرشور و باشکوه مردم در راهپیمایی روز گذشته اظهار داشتند: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز گذشته روح دیگری به انقلاب و کشور ما داد لذا ما نگران آینده نیستیم؛ اما نباید تصور کنیم که دشمنان با این شکست عقب نشینی خواهند کرد و به دنبال طراحی و برنامه جدیدی خواهند بود.

برچسب ها :
captcha