نقشه دشمن برای تنش درانتخابات و شایعات انتخاباتی نسبت به آیت الله العظمی مکارم شیرازی

نقشه دشمن برای تنش درانتخابات و شایعات انتخاباتی نسبت به آیت الله العظمی مکارم شیرازی


حضرت آیة الله العظمی مکارم شیرازی، در آغاز درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم فرمودند:  برخی شواهد نشان می‌دهد که دشمنان با تمام توان به میدان آمده‌اند تا با ایجاد تنش در فضای انتخاباتی به مقاصد نادرست خود دست یابند که امیداوریم مردم با هشیاری خود این توطئه‌ها را خنثی کنند.‌

معظم له تأکید کردند: انتخابات باید خالی از تنش و درگیری باشد و جوانان ما نباید در فضای بوجود آمده در برابر هم قرار گیرند . بر کاندیداهای محترم و ستادهای انتخاباتی نیز لازم است از آنچه که موجب تنش می شود، بپرهیزند.

حضرت آیة الله العظمی مکارم شیرازی برگزاری انتخابات سالم و پرشور را از خواسته‌های نظام و انقلاب اسلامی دانسته و افزودند: هرچه حضور مردم در انتخابات افزایش یابد، ایران اسلامی در عرصه بین المللی سرافرازتر و قوی تر عمل خواهد کرد.
ایشان در ادامه با اشاره به برخی شایعات در مورد حمایت معظم له از کاندیداها فرمودند: در روزهای اخیر شاهد این هستیم که برخی روزنامه‌ها،‌ سایت‌ها و افراد از طریق پیامک حمایت بنده را به برخی اشخاص نسبت داده‌اند که من تمام این سخنان را تکذیب می‌کنم.
معظم له تصریح کردند: همچنان که در گذشته اعلام کرده‌ایم، از هیچ کاندیدا و جناحی حمایت نداشته و نداریم و تنها به مردم توصیه می‌کنیم که در انتخابات حضور باشکوه و پرشوری داشته باشند.

برچسب ها :
captcha