کمک به غزه برهمه جهانیان لازم است/به زودی بیداری مردم دنیا سیطره سلطه گران را بر می چیند

کمک به غزه برهمه جهانیان لازم است/به زودی بیداری مردم دنیا سیطره سلطه گران را بر می چیند


آیت الله العظمی مکارم شیرازی در آغاز درس خارج فقه خود با اشاره به پیروزی مردم غزه در جنگ 22 روزه فرمودند: خوشبختانه حادثه غزه اثر جهانی برجای گذاشت و تمام منطقه و دنیا را تحت تاثیر خود قرار داد.‌

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معظم له، ایشان افزودند: پس از پیروزی مردم غزه و مقاومت حماس در این جنگ نابرابر، موجی از بیداری مردم جهان را فرا گرفت و این حادثه سرچشمه بیداری در جهان بشریت شد و بر همگان روشن شد که دولتمردان و استعمارگران زورگو تنها با دروغ پردازی به مردم جهان حکومت می کنند.

معظم له غزه را آزمایشگاهی برای بیداری مردم دنیا دانسته و تصریح کردند: به زودی بیداری مردم جهان سیطره و حکومت زورگویان و سلطه گران را بر می چیند و این بیداری باید همچنان ادامه یابد تا حکومت های دروغین محو شوند.

آیت الله العظمی مکارم شیرازی تأکید کردند: غزه نشان داد که سازمان های بین المللی و جهانی تنها برای حمایت از زورگویان و حامیان سلطه گری فعالیت می کنند و هرگز برای آن ها مظلومان همچون مردم غزه مطرح نیست و به غیر خود دیگران را ظالم و ستمگر می خوانند در حالی که خود و حامیان شان از استعمارگران و سلطه جویان جهانی هستند.

ایشان اظهار داشتند: متاسفانه امروز دولت های استعمار در دنیا با نام های حمایت از حقوق بشر و تحت سیطره شورای امنیت جنایت های خود را صورت می دهند و امنیت آن ها تنها از این طریق برقرار می شود.

آیت الله العظمی مکارم شیرازی خاطر نشان کردند: حادثه غزه گرچه ضایعات فراوانی برای مردم مظلوم فلسطین ایجاد کرد؛ ولی این موج بیدار و حمایت های مردمی این فاجعه ها را تا حدّ زیادی جبران می کند.

ایشان در پایان یادآور شدند: بر تمامی مردم مسلمان و جهانیان لازم است که به مردم غزه کمک کنند و با اعلام انزجار از جهانخواران به کمک مردم فلسطین برای جبران خسارت ها بشتابند تا مرهمی بردردهای این مردم مظلوم صورت گیرد.

برچسب ها :
captcha