جوانان با هوشیارى خود را از محیط هاى فساد دور کنند و فریب دجالان را نخورند

جوانان با هوشیارى خود را از محیط هاى فساد دور کنند و فریب دجالان را نخورند


معظم له در جمع احیاکنندگان شب قدر در مدرسه امام امیرالمؤمنین(ع)فرمودند: این روزها افراد زیادى پیدا شده اند که با عناوین مختلف ادعا مى کنند که با امام زمان(عج) ارتباط دارند و با فریب عده اى سعى مى کنند از احساسات مذهبى مردم به خصوص جوانان سوء استفاده کنند.‌

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیة الله العظمی مکارم شیرازی، ایشان مدعیان ارتباط با امام زمان(عج) را «دجالان» قبل از ظهور خوانده و ابراز داشتند: این مدعیان دروغین راهزنان و دشمنان دین و ایمان هستند و با حضور در اماکن مذهبى از جمله مسجد مقدس جمکران و کوه خضر به فریب جوانان و جذب مرید مى پردازند که پشت سر این ادعاها توطئه هاى بزرگى در کار است.

معظم له نسبت به توطئه هاى پشت پرده دشمنان اسلام و تشیع هشدار داده و افزودند: دست هایى در کار است و تلاش مى کند ارتباط با امام زمان(عج) و انتظار مهدى موعود(علیه السلام) را به خرافه تبدیل کند. با خرج هزینه هایى گزاف عده اى را فریب داده و به کارهاى خرافى وادار مى کنند تا با ایجاد خرافات درباره امام زمان(عج)، اصل قضیه انتظار را خراب کنند.

حضرت آیت الله العظمى مکارم شیرازى از مردم خواست فریب مدعیان دروغین را نخورند و با تکذیب آنها توطئه هاى دشمنان تشیع را از بین ببرند.

ایشان اظهار داشتند: دشمن سعى مى کند با ایجاد سایت هاى شبهه انگیز ایمان جوانان را تضعیف کند و در مسائل دینى آنها شبهه بیندازد.

معظم له محیط هاى آلوده و سایت هاى آلوده و فیلم هاى مستهجن را پرتگاهى براى جوانان خواند و براى مصونیت جوانان از این آلودگى ها از آنان خواست که از محیط هاى گناه آلود و دوستان ناباب پرهیز کنند.

برچسب ها :
captcha