در جامعه اسلامى نباید حتى یک فقیر یا بیکار باشد

در جامعه اسلامى نباید حتى یک فقیر یا بیکار باشد


در جامعه اسلامى نباید ناامنى، بیکارى و فقر باشد، زیرا بیکارى و فقر سبب پیدایش انواع بدبختى ها و حتى آلوده شدن جوانان به انواع فساد از جمله مواد مخدر خواهد شد.‌

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیة الله العظمی مکارم شیرازی ، معظم له تأکید کردند: منشأ بسیارى از مفاسد بیکارى جوانان است، اگر جوانان کار داشته باشند، مفاسد در جامعه کاهش خواهد یافت.

حضرت آیت الله العظمى مکارم شیرازى در بخش دیگرى از سخنان خود با حمایت از طرح مبارزه با مفاسد اجتماعى ابراز داشت: خوشبختانه طرح مبارزه با مفاسد اجتماعى صورت گرفت و بسیارى از مفاسد در جامعه برچیده شد ولى کافى نیست.

معظم له خاطرنشان کردند: برخى دشمنان در خارج و هم صداى آنان در داخل کشور به مخالفت با طرح مبارزه با مفاسد اجتماعى برخواسته اند، در حالى که در واقع آنها از اراذل و اوباش حمایت مى کنند و امنیت جامعه را به خطر مى افکندند.

ایشان افزودند: امنیت نعمت بزرگ الهى است که باید قدر آن را دانست، اگر امنیت نباشد، آرامش برقرار نخواهد شد.

ایشان با اشاره به برخى ناآرامى ها در کشورهاى همسایه بیان داشتند: متأسفانه برخى از کشورها مانند عراق، افغانستان و در روزهاى اخیر پاکستان مورد تهاجم ناآرامى ها قرار گرفته اند، ولى به برکت اسلام و اهل بیت(علیهم السلام) ایران اسلامى در امنیت است.

برچسب ها :
captcha