دیدار معظم له با جمعی از شیعیان آمریکا

دیدار معظم له با جمعی از شیعیان آمریکا


آیت الله العظمى مکارم شیرازى در این دیدار، با تبریک روى آوردن آنها به دین مبین اسلام و مکتب اهل بیت(علیهم السلام)، فرمودند: بدانید خداوند نعمت بزرگى را به شما عطا کرده که این راه را به شما نشان داده و این نشان از پاکى قلب و روح شماست ‌  ‌

ایشان تأکید کردند: بحمدالله امروز در دنیا گوش هاى فراوانى براى شنیدن پیام اسلام است. بعد از پیروزى انقلاب اسلامى ایران و حزب الله لبنان گوش هاى شنوا براى شنیدن پیام مکتب اهل بیت(علیهم السلام) بیشتر شده است.
معظم له ادامه دادند: امروز مردم دنیا مى خواهند بدانند که چه ویژگى هایى در این مذهب وجود دارد که سبب چنین پیروزى هاى بزرگى شده است و شما عزیزان هنگامى که به تعلیمات قرآن، نهج البلاغه و کلمات امام سجاد رجوع کنید، به رمز این پیروزى پى خواهید کرد.
آیت الله مکارم شیرازى با بیان اینکه امروز فرصت خوبى براى ارسال پیام اسلام و مکتب اهل بیت(علیهم السلام) به دنیا مى باشد، فرمودند: اگر نتوانیم از این فرصت، به خوبى استفاده کنیم در روز قیامت جوابى نخواهیم داشت.
ایشان در ادامه به دشمنى هاى دشمنان اسلام اشاره کردند و فرمودند: به همین دلیل است که امروز دشمنان ما، وقتى مى بینند ما در دنیا پیشروى مى کنیم و مردم دنیا گروه گروه به دین اسلام مى پیوندند، بسیار فعال شده اند. به وسیله ماهواره ها و سایت هاى اینترنتىو رسانه هاى گروهى دیگر به شبهه افکنى و ایجاد شک و تردید مى پردازند; ولى الحمدلله تمامى شبهات و سخنان آنها پاسخ و جواب قاطع دارد.
معظم له در ادامه فرمودند: امروز ما در حوزه علمیه قم، 40000 طلبه داریم که 10000 نفر آنها از 90 کشور مختلف دنیا هستند و ما 300 مرکز پژوهشى براى تحقیقات علوم اسلامى، قرآنى، حدیث، فقه در حوزه علمیه قم داریم و بحمدالله حوزه علمیه قم در حال حاضر بزرگترین مرکز علمى دنیاى اسلام است. سایت هاى اینترنتى قوى و همچنین کانال هاى ماهواره اى داریم که مرتباً پاسخ شبهات و سؤالات را مى دهند
ایشان در پایان خاطرنشان ساختند: ما در حال حاضر در برابر اسلام و تشیع چهار وظیفه مهم داریم:
اول اینکه باید بیشتر و بهتر از اسلام و مکتب تشیع بدانیم. دوم اینکه بهتر عمل کنیم. سوم اینکه بیشتر تبلیغ کنیم. چهارم اینکه قانع به اینکه خودمان مسلمان هستیم، نباشیم.

 

برچسب ها :
captcha