دیدار معظم له با مسوولان حزب موتلفه اسلامی

دیدار معظم له با مسوولان حزب موتلفه اسلامی


آیت الله العظمی مکارم شیرازی، در دیدار با مسوولان حزب موتلفه اسلامی، خواستار برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شوراهاس اسلامی با ادبیات متین اسلامی شدند.‌

آیت الله العظمی مکارم شیرازی در دیدار با مسوولان حزب موتلفه اسلامی، پیشنهاد کردند که این حزب یک حلقه اتصال و یک میانجی در میان تمام جناح های علاقمند به نظام، انقلاب و رهبری باشد.

معظم له افزودند: در این شرایط که کشور ما از خارج و داخل توسط بیگانگان یا عوامل آنها تهدید می شود، شما مسوولان موتلفه با سماحت، سعه صدر، پیشینه و چهره خود در بین مردم می توانید موثر باشید.
ایشان در مورد انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شوراهای اسلامی تصریح کردند: امیدوارم این انتخابات به نحو احسن انجام بگیرد، مشکلی پیدا نشود، جو آرامی حکمفرما باشد و ادبیات حاکم بر انتخابات نیز اسلامی باشد نه یک ادبیات خشن.

معظم له افزودند: سوره های قرآن کریم مگر یک سوره با «بسم الله الرحمن الرحیم» آغاز شده است.

اسلام، دین رحمت است نه خشونت، ولو دشمنان، ما را به خشونت متهم کنند.

ایشان در بخش دیگری از سخنانشان، از انحرافات داخلی که توسط افرادی افراطی، نادان و آلت دست دشمنان اسلام به وجود می آید ابراز نگرانی کردند.

معظم له افزودند: یکی از مقامات مسوول در دیداری خصوصی از پخش یک سی دی از مداحی با اشعار وقیح نسبت به افراد مورد علاقه اهل سنت خبر داد. برخی از این مداحان می خواهند بلوا راه بیاندازند.

ایشان اظهار داشت: دشمنان اسلام در محافل علمی و سایت‌هایشان برای جوانان شبهه افکنی می کنند. این مطلب در برخی سایت ها کاملا مشهود است و ایمیل هایی که برای ما ارسال می شود حاوی بسیاری از این نکات است که محتاج سرمایه گذاری برای حل آنهاست.

برچسب ها :
captcha