دیدار معظم له با روحانیون عقیدتی سیاسی نیروی زمینی سپاه پاسداران

دیدار معظم له با روحانیون عقیدتی سیاسی نیروی زمینی سپاه پاسداران


آیت الله العظمی مکارم شیرازی در جمع روحانیون عقیدتی ـ سیاسی نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه وحشت دشمن از پیشرفت تکنولوژی در ایران بهانه است فرمودند: ترس اصلی استکبار ، قدرت دینی و ایمانی جوانان است.‌

ایشان در این دیدار با اشاره به سرمایه‌های عظیم اسلامی که از آنها غافل هستیم، فرمودند: ما سرمایه‌های عظیمی داریم ولی از آنها غافلیم چون برای آنها زحمت نکشیده‌ایم. ایمان، قرآن، عاشورا، نهج‌البلاغه و مکتب حضرت علی ـ ع ـ نمونه‌هایی از آنها هستند. دعای ندبه که قبلا‌ً فراموش شده بود ولی چند سالی است زنده شده چه تحولی در نسل جوان ایجاد کرده است، این خود یک سرمایه است. سعی کنیم این سرمایه‌ها را زنده نگه داریم و به نسل‌های آینده برسانیم.
آیت الله العظمی مکارم شیرازی افزودند: امریکا می‌گوید اگر ایران به سلاح اتمی دست پیدا کند ما می‌ترسیم. من قسم می‌خورم اینها همه بهانه است، از آنچه می‌ترسد دین و ایمان ماست. این دین است که به جهاد، شهادت و ایثار قدرت داد. تمام دوستان امریکا حتی نزدیکان او سفارش می‌کنند، نزدیک ایران نشو؛ چرا؟ چون از اسلام ما می‌ترسند. البته ما باید بهترین سلاح‌هایی را که می‌توانیم تهیه کنیم، نباید در تکنولوژی عقب بمانیم ولی باید آن عامل اصلی که دشمن از آن می‌ترسد را حفظ کنیم.
ایشان ادامه دادند: اگر خدای نکرده افرادی هستند که به خدا و آخرت اعتقادی ندارند، اگر علاقه به این سرزمین دارند باید اصرار کنند تا این دین بماند وگرنه در صورت رفتن دین دشمن خیلی راحت حمله می‌کند و بسیار آسان مسلط می‌شود و ما را در زیر سلطه خود قرار می‌دهد، پس به هر شکل باید دین را حفظ کرد.
معظم له در پایان با اشاره به نزدیک شدن انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار امیدواری کردند انتخابات با هوشیاری و بیداری ملت به صورت آبرومند برگزار شود و آنچه خواست مردم است، انجام شود.

برچسب ها :
captcha