دیدار معظم له با طلاب کنگاورو کردستان

دیدار معظم له با طلاب کنگاورو کردستان


آیت الله العظمی مکارم شیرازی پنج‌شنبه در جمع طلاب کنگاور و خواهران طلبه کردستان با اشاره به اظهارات جدید اتحادیه اروپا مبنی بر درخواست آزادی هم‌جنس‌بازی در ایران دنباله‌روی از غرب را موجب بدبختی و از دست دادن عزت اسلامی برشمردند.‌

ایشان عرفه را روزی بسیار مبارک دانستند و فرمودند: عرفه و عید قربان روزهای جشن و شادمانی مسلمانان است.
آیت الله العظمی مکارم شیرازی ادامه دادند: خداوند دو حجت برای مردم قرار داده است اول حجت درون و دوم حجت بیرون؛ عقل حجت درون است و انبیاء حجت بیرون.
ایشان با قرائت حدیثی از حضرت علی ـ ع ـ افزودند: خداوند اسلام و ایمان را برای این قرار داده است که آثار شرک و بت‌پرستی از بین برود. نماز هم برای تواضع در برابر خداست، روزه برای خالص شدن مردم است تا هوا و هوس‌ها برچیده شود. خداوند حج را هم قرار داد تا دین اسلام تقویت شود. در ایام حج تمام اقوام مسلمانان جهان اجتماع می‌کنند، یعنی نمایندگان طبیعی جهان اسلام تجمع می‌کنند. این وحدت دشمن را مضطرب می‌کند.
معظم له با بیان نظرات دانشمندان غرب در مورد اسلام خاطر نشان ساختند: یکی از سیاست‌مداران انگلیسی خطاب به مسیحیان می‌گوید تا سه چیز در میان مسلمانان است جهان مسیحیت در خطر است اول قرآن است دوم کعبه و مراسم حج و سوم ما‌دامی که نام حضرت محمد ـ ص ـ را هر صبح و شب در مساجد با عظمت می‌برند. بعد دستور می‌دهد قرآن را آتش بزنید؛ احکام قرآن را آتش بزنید در میان جوانان مسلمانان شبهه‌افکنی کنید و با این شبهات پایه‌های قرآن را متزلزل کنید.
ایشان با محکوم کردن خواسته اتحادیه اروپا مبنی بر آزادی جنسی در ایران تأکید کردند: آزادی هم‌جنس‌بازی حقوق بشری است که غرب کثیف و آلوده به ما توصیه می‌کند. شاهد باشید که اگر به دنبال اینها راه بیافتیم تا کجا باید برویم و در برابر چه چیزهایی می‌بایست تسلیم شویم. امام ـ ره ـ فرمو‌دند اینها تا تمام دین ما را نگیرند و ما را بنده و برده خود نکنند راضی نمی‌شوند.
آیت الله العظمی مکارم شیرازی در ادامه یادآور شدند: اتحادیه اروپا در گذشته این گونه با صراحت سخن نمی‌گفت. اینها همه چیز را می‌گیرند، ایمان، عزت، آبرو، استقلال، نوامیس و جوانان تا راضی شوند. اینجاست که باید بیدار شویم و دست به دست هم بدهیم. از این واضح‌تر نمی‌شود که دشمن نقشه خود را فاش کند. البته یک عده در کشور هنوز خوابند و می‌گویند اگر دنبال غربی‌ها و امریکا و اروپایی‌ها نرویم، کارمان لنگ است، ولی بدانید اگر دنباله‌روی کنیم، بدبخت می‌شویم.

برچسب ها :
captcha