دیدار ریاست کمیته امداد امام خمینى قم و هیئت همراه با آیت الله العظمى مکارم شیرازى

دیدار ریاست کمیته امداد امام خمینى قم و هیئت همراه با آیت الله العظمى مکارم شیرازى


معظم له در این دیدار با اشاره به حدیثى از پیامبر اکرم(صلى الله علیه وآله) که مى فرماید در روز قیامت کسانى از همه به من نزدیکترند و کسانى شفاعت شان بر من از همه واجب تر است که داراى 4 صفت باشند راستگوتر، امانت دارتر، خوش اخلاق تر و به مردم نزدیکتر باشند،‌

فرمودند مردم مشکلاتى دارند، مشکل فقر و بیمارى و فکرى و... اصل این است که به مردم نزدیک شویم و مشکلات را حل کنیم ایشان با تجلیل از ستاد کمک هاى مردمى مانند ستاد دیه، جشن عاطفه ها، انجمن بیماران کلیوى و دیگر مراکز مددکارى فرمودند متأسفانه در دنیاى امروز گروهایى هستند که مى خواهند به اسلام ضربه بزنند و ما باید روح لطیف اسلام را با خدمات اسلامى و نوع دوستى به تمام جهان بفهمانیم، دشمنان شعار حقوق بشر مى دهند ولى در عمل مى بینیم آنچه براى آنها مطرح نیست حقوق بشر است و حقوق بشر تا زمانى براى آنها معتبر است که حافظ منافع آنها باشد.

در ادامه معظم له فرمودند ما با جشن عاطفه ها دو کار مى کنیم اوّل اینکه مشکلات عده اى را در محیط خود حل مى کنیم که با حل مشکلات آنها مشکل ما نیز حل مى شود چون اگر بخشى از جامعه مشکل داشته باشد به بخش دیگر هم سرایت کرده و عکس العمل ایجاد مى کند و خدمت دیگر تبلیغ اسلام است.

مادرى که با فرزندش به پاى صندوق رفته و فرزند او در آن پول مى ریزد مبلغ اسلام است و سزاوار است همه در این برنامه ریزى شرکت کنند.

یادآورى مى شود معظم له نیز با اهداء کمک هاى غیر نقدى در این جشن شرکت کردند.

برچسب ها :
captcha