دیدار اعضای هیئت علمی همایش میراث علمی و معنوی حضرت زهرا سلام الله علیها با معظم له

دیدار اعضای هیئت علمی همایش میراث علمی و معنوی حضرت زهرا سلام الله علیها با معظم له


آیت الله العظمی مکارم شیرازی سه‌شنبه در حاشیه دیدار اعضای هیئت علمی همایش میراث علمی و معنوی حضرت زهرا ـ س ـ از عملکرد صدا و سیما در تعامل با حوزه علمیه قم انتقاد کردند.‌

آیت الله الله العظمی مکارم شیرازی در این دیدار فرمودند: مطالبی است که واقعاً دردآور است، حوزه علمیه قم که خاستگاه انقلاب بود قبل از تمام مراکز علمی و آموزشی کشور روز دوشنبه درس خود را شروع کرد و در آغاز آن جلسه بسیار مهمی در مدرسه فیضیه برگزار شد و فضلا، بزرگان و جمع کثیری از طلاب حضور داشتند و مطالب مهمی عنوان شد. با همه اینها شب منتظر انعکاس خبر آن از صدا و سیما بودم، دیدم درباره نمایشگاه شُکلات با بچه‌ها مصاحبه می‌کرد که شکلات داخلی را دوست دارند و یا شکلات خارجی را در حالی که یک مطلب در مورد حوزه نگفت. حال چه دست‌هایی در کار است نمی‌دانم.
ایشان با اشاره به آنکه مسئول صدا و سیمای قم هیچ ارتباطی با علما ندارد، افزودند: بنده در ملاقات با آقای ضرغامی به او گفته‌ام که مسئول صدا و سیما در قم باید با مراجع در ارتباط باشد و از وجود علما استفاده کند.
آیت الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به مسئولان صدا و سیما تأکید کردند: حوزه در مشکلات به دادتان می‌رسد، در انتخابات مجلس اگر مراجع پا در میانی نکرده‌ بودند، یقین داشته باشید قضایا به این سرعت پایان نمی‌یافت. ما می‌‌گوییم، داد هم می‌زنیم ولی کسی گوش نمی‌دهد. البته ما باید خودمان اقدام کنیم و اگر حوزه جان بگیرد بیشتر روی آن حساب می‌کنند.

برچسب ها :
captcha