پیام معظم له راجع به حادثه غم انگیز شیراز

پیام معظم له راجع به حادثه غم انگیز شیراز


حادثه بسیار غم انگیز شیراز که منجر به از دست رفتن جمعى از عزیزترین همشهریان و مصدوم شدن گروه کثیر دیگرى شد قلب همه را مجروح ساخت و مایه تأسف عمیق گشت. اینجانب این ضایعه بزرگ را به پیشگاه حضرت ولى عصر امام زمان (ارواحنا فداه) و علماى شیراز و همه همشهریان و فارسیان شجاع و با ایمان، مخصوصاً به خانواده هاى داغدار این عزیزان صمیمانه تسلیت عرض مى کنم.‌

حادثه بسیار غم انگیز شیراز که منجر به از دست رفتن جمعى از عزیزترین همشهریان و مصدوم شدن گروه کثیر دیگرى شد قلب همه را مجروح ساخت و مایه تأسف عمیق گشت. اینجانب این ضایعه بزرگ را به پیشگاه حضرت ولى عصر امام زمان (ارواحنا فداه) و علماى شیراز و همه همشهریان و فارسیان شجاع و با ایمان، مخصوصاً به خانواده هاى داغدار این عزیزان صمیمانه تسلیت عرض مى کنم.

آرى! آنها ره پویان وصال بودند و در خانه امام حسین(علیه السلام) و در حال سوگوارى آن حضرت به شهداى کربلا پیوستند، و راه وصال دوست را با افتخار پوئیدند، مرگ شهادت گونه آنها موجى از غم و اندوه در سراسر کشور برانگیخت و همه را متأثر و نگران ساخت.
عموم مردم در سراسر کشور انتظار دارند که مسؤولین محترم هر چه زودتر علت اصلى این حادثه غم انگیز را پیدا کرده و به اطلاع عموم برسانند و اگر خداى نکرده تعمدى از سوى گروه کوردلى در کار بوده است، عوامل آن را شناسایى کرده و به شدیدترین مجازاتى که مستحق آن هستند برسانند.
من از همه همشهریان عزیز و فارسیان غیور مى خواهم که از هیچ گونه همدردى براى تسلى خاطر بازماندگان داغدار آنها فروگذار نکنند. از خداوند رحیم و غفور رحمت واسعه براى همه از دست رفتگان و شفاى عاجل براى مصدومین و صبر جمیل و اجر جزیل براى بازماندگان مسألت دارم.

برچسب ها :
captcha