بیانیه حضرت آیة الله العظمى مکارم شیرازى (مدّ ظلّه العالى) به مناسبت فاجعه وحشتناک قانا

بیانیه حضرت آیة الله العظمى مکارم شیرازى (مدّ ظلّه العالى) به مناسبت فاجعه وحشتناک قانا


بعد از ده سال همان جنایتکاران دَدمنش سابق در همان محل (دهکده قانا) دست به قتل عام دیگرى زدند و گروه عظیمى از زنان، کودکان و سالخوردگان را به خاک و خون کشیدند و نشان دادند که این وحشیان دَدمنش هرگز از گذشته پشیمان نیستند و هر زمان آماده انجام جنایات وحشتناک جدیدى هستند.‌

و على رغم فریاد عظیمى که از وجدان بیدار مردم سراسر جهان برخاسته، هنوز بعضى از حکّام عرب و عالم نمایان دین به دنیافروش و سیاستمداران آمریکا که در تمام جنایات اسرائیل سهیم و شریک هستند از خواب خطرناک خود بیدار نشده اند.

وقت آن رسیده که ملّتهاى مسلمان و تمام آزادگان جهان علاوه بر کالاهاى اسرائیلى تمام کالاهاى آمریکایى را تحریم کنند و نفرت خود را از این طریق نسبت به اعمال آنها ابراز دارند.

لازم است رزمندگان داوطلب از تمام دنیاى اسلام با برنامه ریزى حساب شده، در صورت ادامه جنگ و سکوت مجامع جهانى به حزب الله بپیوندند و تمام متمکّنان مبالغ قابل ملاحظه اى براى بازسازى لبنان در اختیار دولت لبنان قرار دهند و مسلمین یکصدا از مجامع جهانى محاکمه سران آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل را به عنوان جنایتکاران جنگى بخواهند.

بحمدالله طلاّب و فضلاى حوزه علمیه مبلغى از شهریه محدود خود را براى کمک به برادرانشان در لبنان اختصاص دادند و مسلمانان مى توانند یک سوّم سهم مبارک امام(ع) را به این امر اختصاص دهند.

1385/05/09

برچسب ها :
captcha