بیانات آیت الله العظمی مکارم شیرازی در مورد مشارکت مردمی در انتخابات اخیر

بیانات آیت الله العظمی مکارم شیرازی در مورد مشارکت مردمی در انتخابات اخیر


آیت‌ الله العظمی مکارم شیرازی در درس خارج فقه خود، با چشم‌گیر خواندن حضور مردم در انتخابات 24 آذر، آن را نشانه شکست فعالیت‌های دشمنان نظام اسلامی قلمداد کردند و فرمودند: خوب است که دشمنان ما بودجه‌های کلانی را که برای براندازی نظام جمهوری اسلامی تصویب کرده‌اند، خرج سیاه‌پوستانی کنند که شب‌ها در خیابان‌های نیویورک و شهرهای دیگر آمریکا روی کارتون‌ می‌خوابند.‌

آیت‌ الله العظمی مکارم شیرازی، در درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم خود با اشاره به حضور  چشمگیر مردم در انتخابات 24 آذر فرمودند: این انتخابات با نظم، آرامش و بدون درگیری انجام شد.

ایشان افزودند: مردم هوشمند و با ایمان ایران با وجود این که از مسایل گوناگون به ویژه وضعیت اقتصادی گله دارند، ولی هنگامی که امرسرنوشت سازی مطرح می‌شود، آنها را فراموش کرده و به میدان می‌آیند. این نشانه شعور بالای سیاسی مردم است.

آیت‌ الله العظمی مکارم شیرازی افزودند: این انتخابات پیام‌های زیادی برای دشمنان و دوستان انقلاب اسلامی داشت. نخستین پیام برای دولت‌های مخالف ما بود که بدانند این ملت به مملکت و نظام خود علاقه‌مند و وفادار است و تبلیغات شبانه روزی رسانه‌های آنان بر علیه ما تأثیری در علاقه مردم به این نظام ندارد. بنابراین خوب است که دشمنان ما بودجه‌های کلانی را که برای براندازی نظام جمهوری اسلامی تصویب کرده‌اند، خرج سیاه‌پوستانی کنند که شب‌ها در خیابان‌های نیویورک و شهرهای دیگر آمریکا روی کارتون‌ می‌خوابند.

معظم له در ادامه اظهار داشتند: آن‌هایی که منافقان را برای آموزش به اسراییل می‌برند، بدانند زحمت بیهوده می‌کشند و پول‌های خود را هدر می‌دهند.

ایشان با اشاره به این که مردم با حضور خود در این انتخابات برای احزاب سیاسی داخل کشور و دولت هم پیام داشتند، خاطرنشان کردند: با اندکی تفکر و اندیشه می‌توان این پیام‌ها را دریافت کرد.

آیت‌ الله العظمی مکارم شیرازی در پایان از حضور پرشور مردم در این حماسه ملی تشکر کردند.

برچسب ها :
captcha