تاکتیک دشمن تمرکز بر هجمه‌ی تبلیغاتی و فرهنگی است

تاکتیک دشمن تمرکز بر هجمه‌ی تبلیغاتی و فرهنگی است


دشمنان به جنجال تبلیغاتی روی آورده‌اند، به گونه‌ای که تا رییس جمهور کلامی بیان می‌کند شروع به جنجال سازی می‌کنند.‌

معظم له، روز گذشته در دیدار مسئولان و معاونان اداره سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکتیک روز دشمن را تمرکز بر هجمه‌ی تبلیغاتی و فرهنگی عنوان کرد و افزود: دشمنان به جنجال تبلیغاتی روی آورده‌اند، به گونه‌ای که تا رییس جمهور کلامی بیان می‌کند شروع به جنجال سازی می‌کنند.

ایشان در این دیدار سپاهیان را به هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان فراخواند و فرمود: دشمن از حضور جدی و هوشیارانه رزمندگان وحشت دارد.اگر دو قشر سپاه و روحانیت با هم باشند؛ سپاه، روحانیت و مملکت آسیب پذیر نمی‌شود.

آیة الله العظمی مکارم شیرازی با بیان این‌که سپاهیان باید مراقب تاکتیک‌های دشمن باشند، افزود: اگر رزمندگان اسلام از مسایل سیاسی آگاه باشند، دشمن نمی‌تواند آن‌ها را غافلگیر‌ کند.

معظم له، تاکتیک روز دشمن را تمرکز بر هجمه‌ی تبلیغاتی و فرهنگی عنوان کرد و افزود: دشمنان به جنجال تبلیغاتی روی آورده‌اند، به گونه‌ای که تا رییس جمهور کلامی بیان می‌کند شروع به جنجال سازی می‌کنند.

ایشان، هدف ماهواره‌ها و سایت‌های مخرب را اخلاق و عقاید نسل جوان عنوان و خاطر نشان کرد: برخی مطبوعات آلوده، آلت دست دشمن شده و اقدام به تخریب می‌کنند.

آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به مسایل لبنان، سوریه، لیبی، عراق و افغانستان گفت: این زمانه، دوران هوشیاری است و اتفاقاتی که در کشورهای منطقه می‌افتد، مایه عبرت است.

ایشان در پایان، خواستار انتقال تجربیات نسل قدیم به نسل جدید در سپاه شد.

برچسب ها :
captcha