مشکل گرانی به صورت ریشه ای حل شود / گلایه ی شدید مردم از نظام بانکی

مشکل گرانی به صورت ریشه ای حل شود / گلایه ی شدید مردم از نظام بانکی


بعضی از شرکت های دولتی خود باعث گرانی هستند؛ البته برخی از کاسبان نااهل نیز به گرانی دامن می زنند‌

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در دیدار ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محترم، ایجاد امید در جامعه را مهم ترین مسأله در پیشرفت کشور دانسته و فرمودند: مردم نسبت به شما امیدوار هستند.

معظم له بر ضرورت حل ریشه ای و اساسی مشکل گرانی در کشور اشاره کرده و افزودند: بعضی از شرکت های دولتی خود باعث گرانی هستند؛ البته برخی از کاسبان نااهل نیز به گرانی دامن می زنند.

مسأله ی قاچاق و واردات بی رویه از دیگر مواردی بود که ایشان بر حل آنها تأکید کرده و افزودند: البته حل این مشکلات، زمان بر است، اما دولت ضمن توجیه مردم، برای حل آنها باید تمام سعی و تلاش خود را انجام دهد.

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی به گلایه ی شدید مردم از نظام بانکی کشور اشاره کرده و فرمودند: متأسفانه بانک ها به مصوبات دولتی هم توجه نمی کنند که باید نسبت به اصلاح نظام بانکی کشور فکری اساسی صورت گیرد.

ایشان قم را متعلق به تمام جهان اسلام و تشیّع دانسته که به خاطر حرم حضرت معصومه سلام الله علیها و مسجد مقدس جمکران و حوزه ی علمیه، نیاز به برنامه ریزی و توجه خاص دارد.

معظم له بر ضرورت اتمام طرح ها و پروژه های مهم در قم همانند فرودگاه و مترو اشاره کرده و فرمودند: قم باید شهری آباد، منظم و آبرومند شود.

ایشان بر ضرورت تشکیل کارگروه فرهنگی جهت برخورد با برخی از مفاسد اخلاقی در قم و بر حل مشکلات کارگران برخی کارخانجات و شرکت ها تأکید فرمودند.

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در پایان ابراز کردند: من برای موفقیت شما جهت حل مشکلات مردم و کشور دعا می کنم.

گفتنی است در ابتدای این دیدار، رئیس جمهور گزارشی از مسائل کشور و شهر قم ارائه کردند.

 

captcha