دیدار صمیمانه شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین با آیت الله العظمی مکارم شیرازی دام ظله

دیدار صمیمانه شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین با آیت الله العظمی مکارم شیرازی دام ظله


شما استوانه و حصن حصین مسلمانان هستید؛ خداوند شما را حفظ بفرماید و بر طول عمر با عزت شما بیفزاید ما برای سلامتی و طول عمر شما دعا می کنیم‌

آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین با حضور در دفتر حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در فضایی صمیمانه با این مرجع تقلید دیدار و گفت وگو کرد.

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در این دیدار در جریان آخرین روند درمان رهبر شیعیان بحرین قرار گرفتند.

در این دیدار آخرین تحولات جهان اسلام بویژه موضوع مهم بحرین مورد تبادل نظر حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی و شیخ عیسی قاسم قرار گرفت.

ایشان در ادامه با بیان این که آنچه شما را شاد می کند اسباب خوشحالی ما است و آنچه مایه ناراحتی شما است، زمینه ناراحتی ما را فراهم می کند، اظهار داشتند: بحمدالله شما در خدمت اسلام و اهل بیت(ع) هستید و مخصوصا نجات مردم بحرین هستید؛ ما برای سلامی و طول عمر شما دعا می کنیم.

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی همچنین از مجاهدت شیعیان بحرین و آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان این کشور اسلامی تجلیل کردند.

در پایان این دیدار حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی برای سلامتی شیخ عیسی قاسم و نیز رهایی تمامی مسلمانان بویژه شیعیان مظلوم بحرین از شر ظالمان و مستکبران دعا کردند.

آیت الله شیخ عیسی قاسم نیز در این دیدار گزارشی از آخرین وضعیت بحرین و شیعیان این کشور ارائه کرد و با اشاره به استقرار خود در شهر مقدس قم، خطاب به حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی گفت: شما استوانه و حصن حصین مسلمانان هستید؛ خداوند شما را حفظ بفرماید و بر طول عمر با عزت شما بیفزاید.

captcha