دولت بودجه کمیته امداد را افزایش دهد / مردم در شرایط سخت اقتصادی هستند

دولت بودجه کمیته امداد را افزایش دهد / مردم در شرایط سخت اقتصادی هستند


اگر مردم از عملکردتان بهتر و بیشتر بدانند یقیناً به شما کمک بیشتری خواهند کرد و از سویی دیگر پاسخ سؤالات نیز داده می شود و اعتماد افزایش پیدا می کند.‌

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در دیدار مهندس فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) اعتماد مردم به این نهاد خدماتی را سرمایه ای ارزشمند برای مسؤولان و دست اندرکاران آن دانستند.

ایشان با بیان این که با توجه به آمارها شاهد افزایش اعتماد به کمیته امداد هستیم، خدمت به محرومان و اقشار ضعیف جامعه را کاری مهم و دارای اجر ارزیابی کردند.

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی با بیان این که کمیته امداد درجا نمی زند و فعالیت ها و کارهای خود را گسترش می دهد بر لزوم افزایش بودجه این نهاد از سوی دولت تاکید کردند.

معظم له با اشاره به شرایط اقتصادی کشور و مشکلات ناشی از آن که دامن گیر مردم شده است، فرمودند: در شرایط کنونی به لحاظ اقتصادی مشکل داریم و مدام از قشر متوسط کاسته و به قشر فقرا افزوده می شود.

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی اطلاع رسانی از خدمات، فعالیت ها و آثار کمیته امداد را به مسؤولان آن توصیه کردند و فرمودند: اگر مردم از عملکردتان بهتر و بیشتر بدانند یقیناً به شما کمک بیشتری خواهند کرد و از سویی دیگر پاسخ سؤالات نیز داده می شود و اعتماد افزایش پیدا می کند.

معظم له همچنین صدقه دادن و خواندن آیت الله الکرسی را عامل دفع بلا و خطرات دانستند و تصریح کردند: ما همه روز خود را با پرداخت صدقه آغاز می کنیم و البته آثار و برکات آن را نیز در زندگی خود دیده ایم.

captcha