حوادث اخیر مردم را در حمایت از انقلاب و نظام جدی تر کرد

حوادث اخیر مردم را در حمایت از انقلاب و نظام جدی تر کرد


با وجود فتنه اخیر مردم در حمایت از کشور، نظام و انقلاب اسلامی جدی تر شدند و آگاه تر شدند که نباید کوچک ترین فرصت را به دشمنان داد بلکه در برابر آنان باید به موقع ایستادگی کردند.‌

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی پیش از ظهر امروز در دیدار سردار مجتبایی فرمانده نیروی انتظامی استان قم، از نیروهای انتظامی در برقراری آرامش در کشور در حوادث روزهای اخیر و رفتار مدبرانه با مردم و مدارا کردن با آنها تقدیر و تشکر کردند و گفتند: حوادث اخیر را می توان درس عبرتی برای همه دانست و هشداری بود برای همه مسؤولان کشور که در هر مقامی که هستند به وظیفه خود به خوبی عمل کنند.

معظم له تصریح کردند: در این حوادث اخیر مردم غیور ایران با بصیرت خود و نیروهای امنیتی با تدبیر و درایت خود توانستند این فتنه را هم خنثی کنند و دوباره شاهد شکست دشمنان ایران بودیم.

ایشان افزودند: مردم این انقلاب را به آسانی به دست نیاوردند تا توسط چند تن آشوبگر ضربه بخورد؛ دشمنان در محاسبات خود اشتباه می کنند چرا که مردم به انقلاب اسلامی علاقه مند هستند و پایه های انقلاب خیلی محکم تر از آن است که با این ناهنجاری ها تکان بخورد.

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی خاطرنشان کردند: باید در هر زمانی در برابر توطئه های دشمنان بیدار و هوشیار بود چرا که دشمنان این مملکت به دنبال آسیب زدن هستند می خواهند از فرصت استفاده کرده و نفوذ و ضربه خود را وارد کنند.

ایشان عنوان کردند: از آثار مهم حوادث اخیر می توان به این نکته اشاره کرد که مردم منسجم و متحدتر شدند و راهپیمایی های اخیر نشانگر این بود که همه حزب ها و گروه ها با هم متحد بودند و حتی کسانی که از مشکلات اقتصادی و معیشتی رنج می بردند در حمایت از انقلاب و نظام اسلامی همدل و هم صدا شدند.

معظم له گفتند: نباید از وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه غافل بود چراکه مردم از لحاظ معیشتی با مشکلات زیادی روبرو هستند و مسؤولان ما باید در رفع این مشکلات تلاش خود را مضاعف داشته باشند تا مردم در رفاه زندگی کنند.

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی با اشاره به دیگر آثار فتنه اخیر اظهار داشتند: با وجود فتنه اخیر، مردم در حمایت از کشور، نظام و انقلاب اسلامی جدی تر شدند و آگاه تر شدند که نباید کوچک ترین فرصت را به دشمنان داد بلکه در برابر آنان باید به موقع ایستادگی کرد.

معظم له با بیان اینکه باید مراقب نقشه های دشمن در فضای مجازی برای جوانان بود، گفتند: مسأله سالم سازی فضای مجازی باید جدی تر گرفته شود و مسؤولان این امر باید سعی کنند تا فضای مجازی مستقل داشته باشیم که دشمنان نتوانند به آسانی در این فضاها علیه کشور ایران جولان دهند.

ایشان در پایان با اشاره به اجرای برنامه های قرآنی در بین کارکنان نیروهای امنیتی خاطرنشان کردند: نفوذ برنامه های قرآنی در بین کارکنان نیرو های امنیتی ستودنی است؛ آیات قرآن را به خوبی بخوانیم و به آن عمل کنیم؛ تلاوت قرآن و درک مفاهیم آن پلیس را هوشیارتر می کند چراکه قرآن نور است و نور باعث روشنایی و آرامش در جامعه می شود.

captcha