تاکید حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی بر صرفه جویی و مدیریت منابع کشور

تاکید حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی بر صرفه جویی و مدیریت منابع کشور


فعالیت های برخی سایت ها و افراد درفضای مجازی می تواند منجر به آسیب های اجتماعی شود و زمینه نفوذ دشمن در کشور را فراهم کند‌

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی شامگاه سه شنبه در دیدار معاون اول رئیس جمهوری افزود: نباید پرداختن به امورات سیاسی باعث شود که از مسائل اقتصادی کشور غافل شویم.

ایشان در ادامه با قدردانی از خدمات دولت گفت: تحولات داخلی و خارجی و شوک های متعدد اخیر هر کدام می توانست آسیب جدی به کشور وارد کند، اما به لطف خداوند و تلاش دولت اتفاق بدی رخ نداد.

ایشان با اشاره به مشکلات اقتصادی و چالش های موجود، نحوه اجرای قانون هدفمندی را یکی از مسائل اصلی اقتصاد کشور برشمرد و گفت: این طرح باید ساماندهی شود و البته پرداختن به آن نیازمند شجاعت وعزمی جدی است.

آیت الله العظمی مکارم شیرازی افزود: قاچاق نیز یکی دیگر از مشکلات جدی اقتصاد ایران است و باید از این پدیده جلوگیری شود زیرا بسیاری از منابع کشور را نابود می کند.

ایشان همچنین توجه به مسائل فرهنگی و نظارت دقیق و مستمر بر فضای مجازی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: فعالیت های برخی سایت ها و افراد درفضای مجازی می تواند منجر به آسیب های اجتماعی شود و زمینه نفوذ دشمن در کشور را فراهم کند.

آیت الله العظمی مکارم شیرازی افزود: باید نسبت به پرورش و تربیت جوانان انقلابی اهتمام داشته باشیم و اجازه ندهیم روحیه اعتقادی و مذهبی جامعه آسیب ببیند.

 

برچسب ها :
captcha