راهپیمایی 22 بهمن محاسبات دشمنان را بهم می زند

راهپیمایی 22 بهمن محاسبات دشمنان را بهم می زند


راهپیمایی 22 بهمن را ساده و کم نگیرید؛ این راهپیمایی محاسبات دشمن را بهم می زند، حضور در راهپیمایی امری لازم و واجب است؛ چراکه توطئه دشمن را خنثی می کند‌

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در ابتدای درس خارج فقه خود در مسجد اعظم با گرامی داشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن فراخواند و این مهم را نشانه اعلام وفاداری به انقلاب و ارزش ها و آرمان های والای آن دانستند.

ایشان ضمن تجلیل از دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های گوناگون، حمایت های مردم در برهه های مختلف را از مهم ترین عوامل برقراری نظام مقدس جمهوری اسلامی دانستند.

معظّم له با تاکید بر این که دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی از هیچ کاری فروگذار نکردند و کاری نبود که نکرده باشند، تصریح فرمودند: تحمیل هشت سال جنگ به این مملکت، بکار گیری انواع تحریم ها، تهدیدها و فشارها علیه ملت و انقلاب برای مقابله با اصل انقلاب بود که از سوی دشمنان انجام شد.

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی بیان کردند: اگر این فشارها تهدیدها و تحریم ها علیه مردم و جمعیتی که پایه مذهبی نداشت انجام می شد، آن جمعیت متلاشی می شد اما چون اساس روی اعتقادات دینی است، نتوانستند انقلاب را متزلزل کنند.

ایشان پیام مهم و اصلی راهپیمایی 22 بهمن را اعلام وفاداری مجدد مردم به انقلاب اسلامی و آرمان های والای آن دانستند.

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی راهپمایی 22 بهمن را نمادی از وحدت، یکدلی و همبستگی مردم در دفاع از انقلاب اسلامی دانسته و فرمودند: دشمنان مدام القا می کنند که مردم ایران با هم اختلاف دارند اما وقتی این راهپیمایی باشکوه را ببینند نا امید می شوند.

معظّم له خطاب به عموم مردم اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن را ساده و کم نگیرید؛ این راهپیمایی محاسبات دشمن را بهم می زند، حضور در راهپیمایی امری لازم و واجب است؛ چراکه توطئه دشمن را خنثی می کند و حمایت مردم از نظام شان را به رخ جهانیان می کشاند؛ امیدواریم همه شرایط موجود را درک و به وظایف خود عمل کنند.

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در بخش دیگری از سخنان خود به تحولات منطقه اشاره کرده و فرمودند: دشمنان هزینه های بسیاری برای مسلط شدن بر عراق و سوریه انجام دادند و در این راه توطئه های بسیار کردند، اما راه به جایی نبردند و پیروزی ها پشت سر هم عاید طرفداران اهل بیت(علیهم السلام) شد.

 معظّم له تاکید کردند: آنها در لبنان نیز توطئه ها و برنامه های بسیار داشتند و به نوعی این کشور را برای خود یک لقمه می دانستند اما دیدند که گلوگیر است و قابل هضم نیست، آنها در مقابل غزه هم راه به جایی نبردند، در یمن نیز شرایط به نفع شان نیست.

ایشان در پایان اضافه کردند: امیدواریم دشمنان از خواب غفلت بیدار شوند و بیش از این بر طبل اسلام ستیزی نکوبند.

برچسب ها :
captcha