برخی احساس کرده اند می شود خط قرمزها را شکست

برخی احساس کرده اند می شود خط قرمزها را شکست


بعد از روی کار آمدن دولت جدید برخی احساس کردند می شود خط قرمزها را شکست؛ البته من می دانم آقای روحانی رییس جمهور محترم نیز راضی به این کار نیست، اما برخی احساس کردند حال و هوا عوض شده‌

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی امروز در دیدار حجت الإسلام خاموشی رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، با تقدیر از فعالیّت های صورت گرفته در سازمان تبلیغات اسلامی، فرمودند: بعد از پذیرش این مسؤولیت از سوی آقای خاموشی خوشبختانه تحوّل خوبی در سازمان شکل گرفته و همین مسأله نیز مورد توقّع و انتظار بوده است.

ایشان با تأکید بر این که شما نباید به این اقدامات و موفقیت های بدست آمده بسنده کنید توصیه هایی به رییس سازمان تبلیغات ارائه و خاطر نشان کردند: در زمان ما ابزارهای فساد و انحراف بیش از هر زمانی افزایش و تنوع پیدا کرده است و متأسفانه باید اذعان کنیم که از این ابزارها غالباً استفاده نادرست می شود. از این رو باید در مقابل امواج فساد عقیدتی و اخلاقی بایستیم.

معظّم له با تأکید بر این که در مقابل این هجمه نباید حالت انفعالی به خود بگیریم، خاطرنشان فرمودند: ما فرهنگی داریم که مبتنی بر آموزه های دینی و تعالیم اهل بیت (علیهم السلام) است و باید از تمام ابزارها برای تبیین و ترویج این معارف بهره گرفت.

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی بیان کردند: امروز مسؤولیت ما از هر زمانی سنگین تر است، از این رو از تمام ابزارها از جمله اینترنت، هنر، شعر و سایر امکانات بهره بگیریم.

ایشان یاد آورشدند: بعد از روی کار آمدن دولت جدید برخی احساس کردند می شود خط قرمزها را شکست؛ البته من می دانم آقای روحانی رییس جمهور محترم نیز راضی به این کار نیست، اما برخی احساس کردند حال و هوا عوض شده و به خیال خودشان می توانند تابوها را بشکنند و این نگرانی وجود دارد.

معظّم له با تأکید بر این که باید با اتّکا به مبانی دینی در مقابل این امواج نیز ایستاد، خاطر نشان کردند؛ برای مقابله با هجمه های فرهنگی و عقیدتی دشمنان و بدخواهان باید از مدارس ابتدایی شروع کرد.

ایشان تاریخچه غم بار اندلس را متذکر شده و تصریح کردند: برای این که به این سرنوشت دچار نشویم باید برای هر گروه و مقطع سنی متناسب با نیازشان برنامه جامع و کامل داشته باشیم.

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی با بیان این که رهبری پشتیبان مسائل اساسی هستند و هیچ وقت راضی نمی شوند ارزش ها در جامعه کمرنگ شود، بیان فرمودند: حمایت و پشتیبانی رهبر بزرگوار انقلاب و مراجع تقلید از ارزش ها مایه قوّت و دلگرمی همه بوده است.

برچسب ها :
captcha