دشمنان از هیچ مسئله‌ای به اندازه بسیج در هراس نیستند

دشمنان از هیچ مسئله‌ای به اندازه بسیج در هراس نیستند


بسیجیان باید همواره شرایطی از جمله آمادگی روحی و نظامی در مقابل دشمنان را داشته باشند هر چند نظام اسلامی امروز آنچنان قدرتمند است که دشمنان حتی نمی‌توانند فکر حمله به آن را داشته باشند ‌

حضرت آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی در دیدار سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین ابراز کردند: تاسیس بسیج یکی از ابتکارات عظیم امام خمینی (ره) و به برکت انقلاب بود که آثار فراوانی در همه صحنه‌های اجتماعی این کشور داشت.
ایشان افزودند: تاسیس این نهاد مقدس برگرفته از سیره نبی مکرم اسلام(صلی الله علیه وآله) ، اهل بیت(علیهم السلام) و به ویژه نشأت گرفته از فرهنگ عاشوراست.
معظم له با بیان اینکه روحیه بسیجی بر افراد و اجتماع تأثیرگذار است فرمودند: پشتوانه نظام اسلامی بسیج است و دشمنان از هیچ مسئله‌ای به اندازه بسیج در هراس نیستند.
ایشان ادامه دادند: بسیج پشتوانه‌ای قدرتمند برای هر یک از اعضای خود نیز محسوب می‌شود زیرا می‌تواند در شرایط کنونی که خطرات زیادی جوانان را تهدید می‌کند بسیجیان را از مشکلات گوناگون مصون نگه دارد.
آیت‌الله العظمی مکارم‌شیرازی با تاکید بر تأثیرگذاری بسیجیان بر اعضای خانواده و سایر بستگان فرمودند: بسیجیان باید همواره شرایطی از جمله آمادگی روحی و نظامی در مقابل دشمنان را داشته باشند هر چند نظام اسلامی امروز آنچنان قدرتمند است که دشمنان حتی نمی‌توانند فکر حمله به آن را داشته باشند.
ایشان بیان داشتند: زمانی که بیش از 20 میلیون نفر یعنی چیزی حدود یک سوم جمعیت کشور بسیجی باشند قدرتی عظیم در اختیار نظام اسلامی قرار می‌گیرد بنابراین مسئولان باید آموزش‌های نوین و به روز را برای اعضای این نهاد مقدس در نظر بگیرند.
معظم له با اشاره به آسیب‌هایی که بسیجیان را تهدید می‌کند تصریح کردند: افراد بسیجی نباید به دلیل عضویت در این نهاد دچار غرور شوند زیرا آن‌ها خادمان نظام اسلامی هستند.
آیت‌الله العظمی مکارم‌شیرازی عنوان داشتند: در زمینه امتیازاتی که برای بسیجیان در نظر گرفته می‌شود باید به این نکته توجه داشت که افراد گوناگون تنها به طمع این مسئله وارد بسیج نشوند.
ایشان افزودند: بسیج تاکنون اقدامات فراوانی برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی داشته و خداوند نیز یاری‌گر و پشتیبان اعضای آن بوده است. من به همه بسیجیان کشور در سطوح مختلف از صمیم دل دعا می کنم.

captcha