پیام تسلیت معظم له به مناسبت رحلت علامه عسکری

پیام تسلیت معظم له به مناسبت رحلت علامه عسکری


ضایعه مؤلمه رحلت علامه عسکرى (رضوان الله تعالى علیه) براى ما بسیار دردناک بود. برادرى عزیز و دوستى محترم و گرانقدر را از دست دادیم که به وجودش مباهات مى کردیم.‌

جناب آقاى دکتر سید کاظم عسکرى و بیت محترم مرحوم علامه عسکرى

ضایعه مؤلمه رحلت علامه عسکرى (رضوان الله تعالى علیه) براى ما بسیار دردناک بود. برادرى عزیز و دوستى محترم و گرانقدر را از دست دادیم که به وجودش مباهات مى کردیم.

آن فقید سعید نزدیک به یک قرن از عمر شریف خود را در راه خدمت به اهل بیت(علیهم السلام) و نشر آثار علمى آنان و تربیت شاگردان و عالمان دینى و تأسیس مؤسسات اسلامى صرف کرد و آثار فراوان و کم نظیرى از خود به صورت کتابهاى نفیس به یادگار گذاشت ولحظه اى از تلاش و کوشش حتى در روزهاى آخر عمر خود ننشست. سوز دینى آن فقید سعید و عشق وافر و علاقه شدیدش به خاندان پیغمبر(صلى الله علیه وآله) و دفاع جانانه و شجاعانه او قابل انکار نیست. (جزاه الله عن الاسلام واهل بیت نبیه(صلى الله علیه وآله) خیر الجزا وتغمده الله برحمته و حشره مع اولیائه الطاهرین)

 حقیر این مصیبت بزرگ را به حوزه هاى علمیه و علماى اعلام و همه شیعیان خاصه به خاندان گرامى و فرزندان محترمش تسلیت عرض مى کنم و صبر جمیل و اجر جزیل براى آنها از خداوند مسئلت دارم.

قم ـ حوزه علمیه

ناصر مکارم شیرازى

برچسب ها :
captcha