پيام معظم له به مناسبت حادثه جانسوز شهادت امام جمعه محترم كازرون (قدس سره)

پيام معظم له به مناسبت حادثه جانسوز شهادت امام جمعه محترم كازرون (قدس سره)


اين حادثه غم انگيز هنگامى ناراحت كننده تر مى شود كه بدانيم در ماه رمضان و در شب احياء، بعد از مراسم احياء واقع شده است. آن فقيد سعيد در ملاقاتى كه با اينجانب داشت مى گفت منطقه ناآرام است و مسؤولين هم توجهى ندارند‌

خبر بسيار ناگوار حادثه شهادت امام جمعه كازرون حجت السلام والمسلمین آقاى خرسند بسيار مايه تاسف گرديد. نامبرده عالمى فرزانه، مجاهد و از علاقمندان صديق انقلاب اسلامى و از طرفداران آرامش در منطقه بود.

اين حادثه غم‌انگيز هنگامى ناراحت كننده‌تر مى‌شود كه بدانيم در ماه رمضان و در شب احياء، بعد از مراسم احياء واقع شده است. آن فقيد سعيد در ملاقاتى كه با اينجانب داشت مى‌گفت منطقه ناآرام است و مسؤولين هم توجهى ندارند.

اميدواريم هر چه زودتر اين حادثه غم‌انگيز ريشه‌يابى شود و مجرمان به سزاى اعمالشان برسند تا كسى به خود اجازه ندهد به آسانى يك امام جمعه معروف را اينچنين به قتل برساند.

اين عالم فرزانه از ائمه جمعه فعال و حامى حوزه علميه در منطقه كازرون بود.

اهالى محترم كازرون كه مردمى شريف و ديندارند و همچنین مسؤولين محلى مراقب باشند، آرامش را حفظ كنند تا خداى نكرده اين حادثه منشأ حوادث ناگوار ديگرى نشود.

حقير اين حادثه دردناك را به تمام اهالى محترم كازرون و ائمه جمعة استان فارس به خصوص به علماى اعلام و به‌ويژه به خاندان محترم آن فقيد سعيد صميمانه تسليت عرض مى‌كنم؛ علو درجات آن مرحوم و صبر و اجر براى خانواده او را از درگاه خداوند متعال خواهانم.

captcha