دهه غدير دهه آموختن سيرۀ امير مؤمنان علی(علیه السلام) است

دهه غدير دهه آموختن سيرۀ امير مؤمنان علی(علیه السلام) است


در دنيايى كه ظلم و ستم، تبعيض ها و بى عدالتى ها، و انواع مفاسد اخلاق حاكم است، دهه غدير فرصت بسيار خوبى به همه مسلمانان (نه فقط شيعيان) مى دهد كه به زندگى پر رمز و راز و آموزنده امير مومنان على(علیه السلام) آشناتر شوند و راه بهتر زيستن را بياموزند‌

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ

در دنيايى كه ظلم و ستم، تبعيض‌ها و بى‌عدالتى‌ها، و انواع مفاسد اخلاق حاكم است، دهه غدير فرصت بسيار خوبى به همه مسلمانان (نه فقط شيعيان) مى‌دهد كه به زندگى پر رمز و راز و آموزنده امير مومنان على(علیه السلام) آشناتر شوند و راه بهتر زيستن را بياموزند.

همان آقاى بزرگوارى كه حتى براى برادرش با ديگران كمترين امتيازى در برابر قانون الهى قائل نبود و گرفتن پوست جوى از دهان مورچه‌اى را با تمام ثروت‌هاى دنيا برابر نمى‌دانست.

چه خوب است كه مسلمانان همگى گرد مشعل غدير گردآيند و دست اتحاد به هم دهند و در برابر ظالمان و خودكامگانى كه آنها را به جان هم مى‌اندازند تا هستى آن‌ها را غارت كنند و فرهنگ فاسد خود را بر آن‌ها تحميل نمايند، بايستند.

اميدوارم دوستان مولا(علیه السلام) از سخنانى كه موجب تفرقه است بپرهيزند و در مراسم جشن‌هاى شادى غدير مسائل اخلاقى را كاملاً رعايت كنند.

السلام عليك يا اميرالمومنين يا على بن ابى طالب.

حوزه علمیه قم

ناصر مکارم شیرازی

captcha