بارگذاری کامل احکام عزاداری در بخش آنی

بارگذاری کامل احکام عزاداری در بخش آنی


مسؤول سامانه پیام کوتاه پاسخ به سؤالات شرعی دفتر حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (مدظلّه) ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم از بارگذای کامل احکام عزاداری در بخش آنی سامانه خبر داد‌

مسؤول سامانه پیام کوتاه پاسخ به سؤالات شرعی دفتر حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (مدظلّه) ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم از بارگذای کامل احکام عزاداری در بخش آنی سامانه خبر داد.

وی افزود مخاطبین با ارسال عدد 94 به شماره 10000100 احکام عزاداری را به صورت آنی دریافت خواهند نمود.

وی در تشریح نحوه فعالیت سامانه خاطر نشان کرد: این سامانه به دو روش «عادی و آنی» پاسخ گوئی می نماید، در روش عادی، مقلدین معظّم له می توانند متن سوالات شرعي خود را به شماره 10000100 ارسال نموده و در کمتر از 24 ساعت پاسخ آن را دريافت نمایند. و  در روش آنی، با ارسال عدد 1 بلافاصله به فهرستی از احکام، همراه با شماره مربوطه دسترسی پیدا می کنند که با ارسال هر یک از شماره ها، حکم مورد نظر در کمترین زمان ممکن، برای آنان ارسال می شود.

در هفت ماهه اول سال جاری، در مجموع 1,702,634 سوال توسط این سامانه پاسخ داده شده است. و علیرغم رشد بالای سؤالات این سامانه موفق شده است مدّت انتظار برای دریافت پاسخ ها را کاهش دهد؛ مدّت انتظار در بخش آنی، کمتر از یک دقیقه و حداکثر زمان برای رسیدن به لایه نهائی، 5 دقیقه و در بخش عادی به صورت میانگین کمتر از 6 ساعت می باشد.

برچسب ها :
captcha