تقدیر آیت الله العظمی مکارم شیرازی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی

تقدیر آیت الله العظمی مکارم شیرازی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی


بحمدالله دیروز راهپیمایی بسیار باشکوهی برگزار شد و مردم نشان دادند که در صحنه دفاع از انقلاب حاضرند، و حساب مشکلات را از مسائل و خطراتی که اصل این نظام را تهدید می کند جدا می کنند و بحمدالله حضور بسیار خوبی در راهپیمایی داشتند. ‌

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی صبح امروز در آغاز درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم از حضور پرشور و حماسی اقشار مختلف مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تقدیر کرده و فرمودند: بحمدالله دیروز راهپیمایی بسیار باشکوهی برگزار شد و مردم نشان دادند که در صحنه دفاع از انقلاب حاضرند.
ایشان تأکید کردند: مردم توجه دارند و حساب مشکلات را از مسائل و خطراتی که اصل این نظام را تهدید می کند جدا می کنند و بحمدالله حضور بسیار خوبی در راهپیمایی داشتند.
معظم له در ادامه با ابراز تأسف از اخلال عده ای در جلسه سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی در حرم مطهر کریمه اهل بیت (سلام الله علیها) این حرکت را زشت خواندند و تأکید کردند: مسئولان مشغول بررسی این مسأله هستند تا ریشه های آن را پیدا کنند.
ایشان با بیان این که باید جلوی کارهای خودسرانه گرفته شود، فرمودند: اگر افرادی فریب خورده اند باید آنها را توجیه کرد اگر هم ریشه های انتخاباتی دارد باید به صورت پخته، عاقلانه و حساب شده این مسأله را حل کرد چرا که همه آقایان، علما، فضلا، مراجع و طلاب نگران هستند و منتظر اعلام مسئولان می باشند.
 

captcha