مکتب اهل بیت (علیهم السلام) با وجود شبهه افکنی و توطئه دشمنان در حال پیشرفت است

مکتب اهل بیت (علیهم السلام) با وجود شبهه افکنی و توطئه دشمنان در حال پیشرفت است


باید در مقابل دشمنان لجوج و عنود به سلاح روز مجهز شویم و با تمام وجود برای نشر معارف اهل بیت و اسلام ناب تلاش کنیم دشمن فکر می کند اگر اعتقاد دینی جوانان سست شود کل نظام سست می شود، از این رو باید دشمنان را در این هدف ناکام بگذاریم‌

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در مراسم رونمایی از سایت جدید اطلاع رسانی دفتر خود، با تبریک ایام مبارک ربیع الاول، میلاد حضرت رسول(صلی الله علیه و آله) و امام جعفر صادق(علیه السلام) و گرامی داشت هفته وحدت، از دست اندرکاران این پایگاه اطلاع رسانی قدردانی کردند.
معظم له رساندن پیام و معارف اهل بیت به مردم جهان را مهم ارزیابی کرده و با اشاره به آیاتی از قرآن کریم درباره پیامبر(صلی الله علیه و آله) فرمودند: اگر همه آیات مربوط به صفات پیغمبر اکرم(صلی الله علیه و آله) جمع آوری شود کتاب قابل ملاحظه خوبی خواهد شد.
ایشان با اشاره به آیه شریفه« مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ وَالَّذينَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَماءُ بَيْنَهُمْ» خاطرنشان کردند: حضرت رسول(صلی الله علیه و آله) جامع تمام صفات کامل انسانیت است، اصحاب و پیروان حضرت رسول نیز در برابر دشمنان و کفار محکم و تسلیم ناپذیر اما در مقابل دوستان دارای رافت و محبت هستند.
ایشان تصریح کردند: مخالفت با دشمن گاهی در جبهه نظامی، گاهی در جبهه فرهنگی و گاهی نیز در جبهه رسانه ای است، تعبیرات قرآن بسیار جامع است و همین مساله نیز رمز جاودانگی و جهانی بودن این کتاب مقدس و آسمانی است.
حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی نقش رسانه ها را در شرایط کنونی بسیار تاثیرگذار و حساس ارزیابی و خطاب به حاضران در جلسه تاکید کردند: شما از طریق سایت به داد دوستان اهل بیت(علیهم السلام) می رسید، شبهات را برطرف و تا جایی که می توانید حل مشکل می کنید و در برابر دشمنان نیز ایستاده اید و با بیان منطقی مشت به دهان آنان می کوبید.
معظم له افزودند: بدانید امروز روزی است که وسائل ارتباطی بسیار گسترده و قوی شده است، ما نیز باید از تمام ابزارهای موجود استفاده کنیم، همان گونه که حضرت رسول(صلی الله علیه و آله) و اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) به این نکته اهتمام داشتند.
ایشان با بیان این که باید در حمایت دوستان و کوبیدن دشمنان از ابزارهای جدید استفاده کنیم، تصریح کردند: برای تحقق این مهم از هر ابزار رسانه ای جدید باید استفاده کنیم، بسیار خوشحالیم که همه بیداریم و از این ابزارها نیز بهره می گیریم.
معظم له با تاکید بر این که مکتب اهل بیت(علیهم السلام) با وجود توطئه ها و شبهه افکنی های دشمنان روز به روز در حال پیشروی است، خاطرنشان کردند: باید در مقابل دشمنان لجوج و عنود به سلاح روز مجهز شویم و با تمام وجود برای نشر معارف اهل بیت و اسلام ناب تلاش کنیم.
ایشان با اشاره به شبهات اعتقادی دشمنان به منظور به انحراف کشاندن جامعه، اظهار داشتند: دشمن فکر می کند اگر اعتقاد دینی جوانان سست شود کل نظام سست می شود، از این رو باید دشمنان را در این هدف ناکام بگذاریم.
حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در پایان توصیه هایی به دست اندرکاران پایگاه اطلاع رسانی دفتر خود ارائه کردند.

captcha