همه مسئولان، مدیران و مردم باید براى حل مشکل گرانى دست همکارى دهند

همه مسئولان، مدیران و مردم باید براى حل مشکل گرانى دست همکارى دهند


معظم له در دیدار وزیر بازرگانى با اشاره به وجود برخى مشکلات تورم فرمود: برخى از عوامل تورم ،مسأله روانى است که نمونه اى از آن را در برخى کالاها تجربه کردیم.‌ ایشان افزایش برخى قیمت ها را جنجال هاى روانى دانست و افزود: مسئولان باید براى حل مشکل تورم و گرانى و همچنین آگاه کردن مردم از طریق رسانه ملى اطلاع رسانى کنند.‌

معظم له تصریح کردند: اگر مردم در جریان تغییرات و تحولات و مشکلات گرانى جهانى قرار گیرند، به آنها در برخى موارد شک وارد نخواهد شد، ولى باید با برپایى میزگردهاى علمى و تحلیل هاى علمى مردم را در این زمینه آگاه کرد.

معظم له ادامه دادند: همچنین مسئولان و روحانیت به ویژه خطبا، علما و ائمه جمعه و جماعت باید مردم را در جریان برخى مشکلات جهانى قرار دهند تا آنها بتوانند در برابر موج هاى ایجاد شده از خود مقاومت نشان دهند.

ایشان همچنین از مردم خواستند با مدیریت صرفه جویى در برابر گرانى ها از خود مقاومت نشان دهند و تأکید کردند: برخى مسائل مانند نبود صرفه جویى و مدیریت درست در مصرف موجب گرانى شده است که با توجه به وجود خشکسالى به مشکلات دیگر افزوده است.

معظم له فرمودند: مردم با قناعت، شکیبایى و صبر نسبت به گرانى ها مقاومت کنند و امیدواریم با صبر و تحمل مردم و مدیریت دولت در آینده نزدیک شاهد کاهش تورم خواهیم بود.

معظم له تأکید کردند: همه مسئولان، مدیران و مردم باید براى حل مشکل گرانى دست همکارى دهند و بدانند که برخى افراد سودجو به دنبال فرصت طلبى هستند و دامن به این مسائل مى زنند و بدانید که راه به بن بست نرسیده است و حل شدنى است.

ایشان در بخش دیگرى از سخنان خود اظهار داشتند: باید با تدوین برخى قوانین امنیت و ثبات قوانین را براى سرمایه گذاران داخلى و خارجى ایجاد کرد تا در امنیت به فعالیت هاى اقتصادى دست زنند و برخى از مشکلات از این طریق برطرف شود.

معظم له تشکیل کمیته دولت و مجلس براى حل مشکلات اقتصادى را گامى مبارک خواند و از مسئولان خواست در این زمینه گام هاى موفقیت آمیز بیشترى بردارند.

برچسب ها :
captcha