آل سعود از حفظ شهروندانشان عاجزند

آل سعود از حفظ شهروندانشان عاجزند


ما ضمن محكوم كردن شديد اين جنايات تروريستى سؤال مى‌كنيم آيا دولت عربستان موافق اين اعمال است؟ اگر موافق نيست چرا جلوگيرى نمى‌كند؟ چرا در اطراف مساجد و مراكز شيعيان نيروهاى حفاظتى نمى‌گمارد؟‌

در فاصله يك هفته دو جنايت بزرگ در عربستان سعودى نسبت به شيعيان واقع شد، جنايتى در مسجد امام على در شهر قطيف و جنايت ديگرى در مسجد امام حسين در شهر دمام كه كشته‌ها و زخمى‌هاى فراوان داشت.

ما ضمن محكوم كردن شديد اين جنايات تروريستى سؤال مى‌كنيم آيا دولت عربستان موافق اين اعمال است؟ اگر موافق نيست چرا جلوگيرى نمى‌كند؟ چرا در اطراف مساجد و مراكز شيعيان نيروهاى حفاظتى نمى‌گمارد؟ چرا نسبت به شهروندانش اين چنين بى اعتناست؟

آيا فقط توانايى دارند كشور آباد يمن را به ويرانه‌اى تبديل كنند؟!

مى‌گويند: دولت عربستان و مفتيان حجاز اين اعمال تروريستى را محكوم كرده‌اند اگر چنين است پس چرا هنوز در كتاب‌هاى درسى آنها نوشته شده: «شيعيان كافرند و جان و مالشان مباح است»؟ چرا ريشه‌ها را نمى‌خشكانند؟ چرا سبب مى‌شوند كه اسلام با اعمال آنها بدنام شود؟

از سوى ديگر در اخبار آمده است داعش اين جنايات را كار خود مى‌داند، اين شجاعت نيست، اين نهايت ذلّت و خباثت و عجز و ناتوانى است كه نمازگزاران روز جمعه را در مسجد يا در كنار مسجد با يك عمل انتحارى و مخفيانه به خاك و خون كشند.

و باز از سوى ديگر آيا دبيركل سازمان ملل در خواب است؟ آيا مراكز جهانى حقوق بشر در خوابند؟ اگر در ايران يك جاسوس را دستگير كنند داد همه آنها بلند مى‌شود، اما در برابر اين جنايات عظيم خونسرند!

اميدواريم به لطف خدا و به همت مردم منطقه ريشه اين بيدادگرى‌ها سوزانده شود و مسلمين جهان در امن و امان و با محبت و دوستى زندگى كنند.

برای دسترسی به فایل صوتی کلیک کنید

برچسب ها :
captcha